رئيس ستاد امنيت انتخابات خوزستان گفت: نگراني در زمينه تامين امنيت انتخابات وجود ندارد و نيروهاي عمل‌کننده با کمال قدرت، پشتيباني انتخابات را انجام مي‌دهند.


به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز؛قدرت‌الله دهقان افزود : از چند ماه قبل از فرا رسيدن هفتم اسفندماه و روز انتخابات، در جلسات شوراي تامين مشترکي که در کليه مناطق  خوزستان برگزار شد، با تمامي فرمانداران خوزستان به ويژه فرمانداران مراکز حوزه انتخابيه و فرمانداران حوزه‌هاي فرعي و بخشداران استان در خصوص تامين امنيت در روزهاي قبل انتخابات، روز انتخابات و روز پس از انتخابات هماهنگي‌هاي لازم انجام شده است.
وي ادامه داد: نگراني در زمينه تامين امنيت انتخابات وجود ندارد و نيروهاي عمل‌کننده با کمال قدرت، پشتيباني انتخابات را انجام مي‌دهند.
معاون امنيتي انتظامي استانداري خوزستان گفت: تمهيدات بسيار خوبي انديشيده شده تا قبل از اينکه اتفاقي بيفتد از آن پيش‌گيري شود؛ تاکنون نيز به همين شيوه عمل شده است.
وي افزود: اميد است با حضور باشکوه و حماسي مردم در روز انتخابات، برگ زرين ديگري بر تاريخ انقلاب اسلامي افزوده شود و مجددا افتخاري به افتخارات مردم ايران و حماسه‌سازي آنان افزوده  شود.
معاون امنيتي انتظامي استانداري خوزستان اظهار کرد: هيچ‌گونه نگراني در زمينه انتخابات در خوزستان وجود ندارد زيرا مردم در صحنه حضور دارند و همه نيرو‌ها نيز در خدمت مردم پاي کار آماده‌اند.
وي همچنين گفت: با کساني که بخواهند در روند انتخابات اخلال و خدشه‌اي ايجاد کنند، قاطعانه برخورد قانوني خواهد شد و در اين زمينه با دستگاه قضايي نيز هماهنگي‌هاي لازم جهت برخورد جدي و قاطع با عناصر خاطي به عمل آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.