پیشنهاد آخر این هفته از اجرای یک نمایش خاص و مکان تفریحی در 15 کیلومتری تهران می‌گوید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با توجه به مشغله کاری که همه ما به نوعی در طول هفته درگیر آن هستیم، آخر هفته فرصت خوبی است برای پرداختن به کارهایی که در طول هفته وقت آن را نداریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از افکار روزانه به این سو و آن سو بکشاند.


سینمایی آخر هفته:

بعد از فیلم «زندگی جای دیگری است» منوچهر هادی این بار با فیلم «من سالوادور نیستم» به سینما بازگشت.

این فیلم داستان ناصر و خانواده‌اش است که به واسطه آژانس به تعطيلات رويايی برای سفری سياحتی به برزيل دعوت می‌شوند، آنجل دختری برزيلی، او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و ...

از اجرای نمایشی برای سندروم دان‌ ها تا 15 کیلومتری تهران

باتوجه به شناسنامه کاری منوچهر هادی می‌توان گفت این بار سراغ گونه‌ای دیگر از سبک‌ها رفته و طنز را وارد کار خود کرده. با این اوصاف آخر این هفته فرصت خوبی است تا به دیدن آن برویم و برای مدتی فارغ از اتفاقات به وجود آمده زمان خود را سپری کنیم.

در این فیلم بازیگرانی چون رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، کارول ویدونی، بری فیوکا، سوگل محرابی و ژیلا صادقی و با حضور ریوالدو فوتبالیست مشهور برزیلی به ایفای نقش می‌پردازند.


تئاتر آخر هفته:

گروه نمایش پاپیون از سال ۱۳۸۰ کار خود را در زمینه تئاتر با افراد کم توان ذهنی، جسمی - حرکتی، ناشنوا و نابینا شروع کرد. نمایش «صندلی‌ها» به کارگردانی حسین رحیمی، از این گروه این بار روی صحنه رفت که از طرفی در سی و چهارمین جشنواره فجر هم به نمایش درآمده بود.

از اجرای نمایشی برای سندروم دان‌ ها تا 15 کیلومتری تهران

«صندلی‌ها» داستان پیرمرد و پیرزنی است که برای افرادی خیالی و ذهنی نامه می‌نویسند و آن‌ها را دعوت می‌کنند تا طی یک سخنرانی پیام  مهمی را به آنان برسانند.
  
دیدن این نمایش با شرایطی که گروه دارد خالی از لطف نیست و می‌توانیم برنامه‌های خود را به گونه‌ای تنظیم کنیم که آن را ببینیم.


گالری آخر هفته:

نگارخانه افرند از جمعه 7 اسفند نمایشگاهی را در قالب نقاشی برگزار می‌کند.

از اجرای نمایشی برای سندروم دان‌ ها تا 15 کیلومتری تهران

در این مجموعه که با عنوان +94 به نمایش گذاشته می‌شود؛ آثاری از هنرمندان بنام و پیشکسوت عرصه هنرهای تجسمی در معرض دید عموم قرار گرفته که بازدید از آن وسیله خوبی برای مرور هنر و تاریخ آن در سال های معاصر است.

محمد احصایی، ناصر اویسی، ابراهیم الفت، کامبیز درمبخش و... از هنرمندانی هستند که آثارشان در این مجموعه وجود دارد.


آخر هفته کجا بریم؟

قرار نیست سفر همیشه به جاهای دور باشد. اگر كمی دقیق‌تر نگاه كنیم، دور و بر شهر خودمان در هر نقطه‌ای از ایران، ده‌ها جای دیدنی وجود دارد كه تا امروز از آن بی‌خبر بودیم.

برای نمونه در نزدیكی تهران، این شهر پر از ترافیک و شلوغی، ده‌ها منطقه زیبای طبیعی و بكر وجود دارد كه خود می‌تواند مقصد سفری كوتاه در تعطیلات آخر هفته باشد. شهرستان ساوجبلاغ از شهرستان‌های استان البرز با طبیعتی زیبا و دیدنی یكی از آن مناطق است.

از اجرای نمایشی برای سندروم دان‌ ها تا 15 کیلومتری تهران

فاصله این منطقه تا تهران كمتر از یک ساعت و تا كرج حدود 15 دقیقه و تمام مسیر به صورت اتوبان است. البته اگر در ترافیک همیشگی بزرگراه تهران ـ كرج گرفتار نشوید! منطقه ساوجبلاغ كه طبیعتی زیبا و آرام دارد، گزینه‌ای در دسترس و مناسب برای آسایش است. دو روستای كردان و خور كه در نزدیكی شهر هشتگرد قرار دارند، علاوه بر طبیعت زیبا دارای پیشینه تاریخی نیز هستند. 


سریال تلویزیونی آخر هفته:

 سریال «غیر علنی»

مضمون این اثر شرکت در انتخابات است که در قالب یک داستان اجتماعی با پیرنگ طنز تولید شده است. سه جوان که یکی از آن‌ها مهر دختری را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می‌‌داند؛ داستان یک خطی این سریال است.

از اجرای نمایشی برای سندروم دان‌ ها تا 15 کیلومتری تهران

جمعه زمان مناسبی است که اگر در طول هفته فرصت دیدن آن را نداشتیم، خلاصه‌ای از تمام قسمت‌های آن را ببینیم.

در این فیلم بازیگرانی چون: برزو ارجمند، بهاره رهنما، متین ستوده، علی دهکردی، علیرضا جلالی‌تبار، شهرام عبدلی، محمد عمرانی، محمد فیلی، مهران رجبی،شهین تسلیمی به ایفای نقش می‌پردازند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار