در قالب کاروان راهیان نور دانش‌آموزان شهرستان پارس‌آباد راهی مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرماندار شهرستان پارس‌آباد در مراسم اعزام راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان پارس‌آباد به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اظهار داشت:‌ توسعه و تقویت روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد امری ضروری بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

صمدی با تشریح رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا و ایثارگران در مقابل استکبار جهانی گفت: دفاع جانانه ایثارگران و شهدای اسلام و انقلاب اسلامی که با درس گرفتن از قیام بزرگ عاشورا است توانست دشمنان اسلام را به زانو در آورند.

وی انتقال فرهنگ اصیل روحیه جهادی و شهادت به نسل جدید را لازم و ضروری دانست و افزود: دشمنان از روحیه شهادت می‌ترسند و ما نیز وظیفه داریم با اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور به منظور آشنا کردن جوانان با رشادت‌های شهدا و ایثارگران عمل کنیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به نزدیکی انتخابات 7 اسفندماه بیان کرد: انتظار می‌رود تا تمامی آحاد مردم به شکل گسترده و فراگیر همچون گذشته در صحنه حضور حداکثری داشته و با این امر زمینه‌ساز یاس و ناامیدی دشمنان با شسکت توطئه‌ها و نقشه‌های آنها شوند.

صمدی شرکت و حضور گسترده در انتخابات را ادامه راه شهدای انقلاب و نظام دانست و تصریح کرد: شهدا برای عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیده و تمامی توطئه‌های آنها را خنثی کردند و در عرصه کنونی نیز وظیفه ما بوده که با شرکت در انتخابات عظمت و اقتدار نظام را افزایش داده و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.