مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بیش از 3 هزار و 300 دانش‌آموز رای اولی برای نخستین‌بار در انتخابات هفت اسفند مشارکت می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صابر سپهری امروز افزود: این تعداد دانش‌آموز به عنوان رای اولی در حوزه‌های انتخابیه مختلف استان مشارکتی آگاهانه و حضور حداکثری را در انتخابات هفت اسفند تجربه خواهند کرد تا زمینه برای آگاهی آنها از عرصه مشارکت در انتخابات و بصیرت ایمانی‌شان در انتخابات و راهیابی شایستگان به جایگاه مجلس فراهم آید.

وی با بیان اینکه تمام فرهنگیان و دانش‌آموزان آماده حضور گسترده و مشارکت حداکثری در انتخابات هفت اسفند هستند، گفت: فرهنگیان و جامعه دانشجویی بدون اینکه بخواهند قانون و مقررات را زیر پا بگذارند آگاهانه در صحنه انتخابات حضور پیدا کرده و زمینه یک مشارکت بالنده و حقیقی را در انتخابات هفت اسفند فراهم می‌آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را در شرایط کنونی و با توجه به تهدیدهای استکبار جهانی یادآور شد و بیان کرد: انتخابات هفت اسفند نقطه قوت و جشن سیاسی ملت ایران است و در این صحنه پیروز واقعی آحاد مردم هستند که پای صندوق رای آمده و مشارکت حقیقی را تجربه می‌کنند.

سپهری افزود: حضور دانش‌آموزان رای اولی آن هم برای نخستین‌بار پای صندوق‌های رای فضای متفاوتی را رقم خواهد زد و بستر پشتیبانی نسل آینده را از نظام اسلامی و ارکان آن به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.