سوال اینجاست که وزارت اطلاعات چگونه ریگی را دستگیر کرد.

به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سربازان گمنام امام زمان (عج) اقدامات مهمی را در راستای حفظ ، تامین و توسعه امنیت ملی انجام دادند که در این پروسه مبارزه با تروریست ها یکی از ارکان گسترش امنیت ملی بوده که توسط وزارت اطلاعات انجام شده است.


از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وزارت اطلاعات در چارچوب اصول قانون اساسی نقشی ویژه ایفا کرده است. در مرزهای شرقی و غربی و شمال شرقی از ابتدای پیروزی انقلاب تا انتهای جنگ تحمیلی گروه‌های تجزیه‌طلب و تروریستی به دنبال چند پاره کردن ایران بودند که با هم‌افزایی رزمندگان و مجاهدان خاموش امام زمان (عج) با سایر ارگان‌ها در 8 سال دفاع مقدس با وجود فراز و نشیب‌ها، کشور از این مشکل عبور کرد.


بعد دیگر اقدامات  "وزارت اطلاعات"  مبارزه با گروهک‌های تروریستی و عوامل آنها بوده که در این مسیر وزارت اطلاعات در ایجاد سازوکارهای امنیتی و با همکاری سایر نهادها همچون ارتش، سپاه پاسداران، ناجا و بسیج به توفیقات بسیاری نائل  شده که از جمله‌ی آنها دستگیری تاکتیکی "عبدالمالک ریگی" و به هلاکت رساندن "عبدالرئوف ریگی"، تامین امنیت مرزها با پایش‌های اطلاعاتی و ظرفیت سازی بسته به نوع تهدید و افزایش توانمندی امنیتی از جمله آن بوده و سربازان گمنام امام زمان "مشت آهنین" نظام در مقابل "امپریالیسم"  بین الملل است.









در دستگیری "عبدالمالک ریگی" (جانی حادثه تاسوکی و تروریست بزرگ جنوب شرق کشور) سربازان گمنام امام زمان همکاری و هم افزایی گسترده‌ ای با ستاد کل نیروهای مسلح  و نهاجا (نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلایمی ایران) داشتند که نهایتاً در این مسیر به قول معروف "وزارت اطلاعات گرا داد و "تامکت‌های نهاجا" "عبدالمالک ریگی"  را شکار کردند".




**حمایت غرب و ارتجاع منطقه از عبدالمالک ریگی

"وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران"  اطلاعات کاملی از "عبدالمالک ریگی" داشت. این تروریست که  توسط سرویس های اطلاعاتی  "موساد"، "سیا"، و "ام آی سیکس" و "استخبارات سعودی" پشتیبانی می شد، انواع کمک های تسلیحاتی و مالی را برای خرابکاری و اقدامات تروریستی در کشور دریافت می‌کرد.


اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) درباره این شخص به اندازه ای بود که می دانستند حتی "عبدالمالک ریگی" و گروه وابسته اش تجهیزات نظامی و ماهواره ای را در "کازابلانکا" مغرب  از ایالات متحده آمریکا و اسرائیل به نام مامورهای پیمان آتلانتیک شمالی دریافت می‌کردند.   




**"عبدالمالک ریگی"  کیست؟

عبدالمالک در سال۱۳۶۱ در به دنیا آمده و بنا بر گزارش ها  ریگی مدرسه نرفته و از سن  ۱۹ سالگی اسلحه به دست گرفته و در کارنامه اش اقدامات بیشمار تروریستی اعم از کشتار با اسلحه، سربریدن و بمب گذاری و .... را  داشته که یک نمونه آن حادثه  "تاسوکی"  است.
 









"عبدالمالک ریگی" از سال 2003 میلادی گروهک تروریستی "جند الشیطان" را برای انجام عملیات تروریستی در شرق کشور تاسیس کرد. او اولین دیدار جدی خود را با سفیر ایالات متحده آمریکا در یکی از کشورهای همسایه انجام داد و ارتباطات اولیه با مسئولین ارشد امنیتی آمریکایی و "عبدالمالک ریگی" ایجاد شد.



"عبدالمالک ریگی" چندین انفجار سنگین و جنایت مهم را مرتکب شده که حادثه "تاسوکی" و "انفجار مسجد شیعیان زاهدان"  نمونه‌ای از آدم کشی تروریست های وابسته به "عبدالمالک ریگی" بود. وی برخی از قربانیان خود را سر می برید و این موضوع برایش طبیعی بود.



**نحوه دستگیری "عبدالمالک ریگی"

روزی که قرار بود "عبدالمالک ریگی" دستگیر شود، نماینده آمریکا قرار بود به قرقیزستان سفر کند و همزمان هواپیمایی که  "ریگی"  در آن حضور داشت هم هم به مقصد  "بیشکک"  در حرکت بود و لذا سربازان گمنام امام زمان (عج) با رهگیری این موضوع توانستند این تروریست را دستگیر کنند.


ریگی تنها ۳۰ ساعت قبل از دستگیری افغانستان را به قصد دوبی ترک کرده بود تا به قرقیزستان سفر کند که این موضوع می‌تواند به معنای جستجوی مقری جدید و بیانگر احساس ناامنی وی در افغانستان باشد. بنابر اعترافات "عبدالمالک ریگی"  در ابتدای دستگیری، آمریکا به او و گروهش قول همکاری و حمایت داده‌بود و سیا با آنان رابطه داشت.


"ریگی" با نام جعلی و گذرنامه افغانی در یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ خطوط هواپیمایی قرقیزستان در مسیر  "دوبی" به "بیشکک"  در حال پرواز بوده‌ است، که در اسفند ماه 88 در آسمان ایران سه فروند جنگنده  "نهاجا" که از پایگاه هوایی بندرعباس برخاسته بودند، هواپیما را مجبور به فرود در فرودگاه "بندرعباس" کردند.







بلافاصله پس از فرود هواپیما، نیروهای امنیتی ایران مستقیماً به سمت صندلی ریگی و همراهش رفته و آنها را دستگیر کردند، و هواپیمای قرقیزی پس از سه ساعت توقف و دستگیر شدن "عبدالمالک ریگی" ، فرودگاه را ترک کرد.  


امیر سرتیپ "نصیر زاده" معاون هماهنگ کننده نهاجا درباره دستگیری  "عبدالمالک ریگی"  و نقش تامکت‌های نهاجا گفت: هر کشوری دوست دارد که حاکمیت هوایی خود را داشته باشد و این عملیات نشان داد که فضای کشور برای تروریست‌ها نا‌امن است و کشور در امنیت هوایی بسیار مقتدر است.



**سبک دستگیری "عبدالمالک ریگی" کاملا ایرانی بود/چطور شد که "مالک ریگی" گریه کرد؟

"علی بهمنش"  کارشناس مسئول پرونده "عبدالمالک ریگی"  در این زمینه اظهار داشت: درست زمانی که قرار بود "عبدالمالک ریگی" از دبی به قرقیزستان برود نماینده آمریکا وارد قرقیزستان شد و ما این موضوع را می‌دانستیم. وی با بیان اینکه خلبانان جوان ما آموزشهای لازم را برای مقابله با تروریست‌ها دیده بودند یادآور شد: این دستگیری ("عبدالمالک ریگی") برای ما خیلی مهم بود و سبک دستگیری "عبدالمالک ریگی" کاملا ایرانی بود.





این عضو وزارت اطلاعات با اشاره به اینکه ما فردی را دستگیر کردیم که وقتی آدم می‌کشت لذت می‌برد، اظهار داشت: من به ریگی گفتم تو مسلمانی و ما هم مسلمانیم و من می‌خواهم تو را به زندگی عادی بازگردانم که  "عبدالمالک ریگی"  در این حالت گریه کرد.


این عضو وزارت اطلاعات گفت: مالک ریگی با عربستان ارتباط داشت و از کنسولگری این کشور استفاده می‌کرد و پول می‌گرفت، از آن با "موساد" ارتباط برقرار کرد و پس از آن مالک با اسرائیل رابطه داشت  و آنها برای اول تجهیزات ماهواره‌ای و ارتباطی را در مغرب فراهم کردند و یکی از افراد وابسته به  "مالک ریگی" همچنان با اسرائیل در ارتباط است.


اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام زمان (عج) و حضور موثر "تامکت های نهاجا"  و اقدام به موقع در دستگیری  "ریگی" باعث شد تا این تروریست به هدف  مورد نظر خود یعنی "بیشکک" و دیدار با نماینده آمریکا نرسد و این نشان دهنده توان امنیتی  وزارت اطلاعات در دستگیری تروریست هاست.



گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فدایی وطنم
۱۹:۲۳ ۱۶ تير ۱۴۰۳
باعث افتخارمه که همچبن اسطوره هایی توب کشورم هست.آرزو دارم که بتونم درراه کشورم و ملتم کمک کنم برای خاک ایران.درود بیکران بر نهادهای جمهوری اسلامی که همبشه به بهترین شکل مدافع خاک وطن هستند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۳۴ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
سلام خسته نباشن سربازان گنام امام زمان من این ۲فیلمی که درباره ریگی میزارن خیلی حالم میزه بهم که یه ایرانی چطور میتونه به هموطنهای خودش خیانت کنه یکی دیگه دار زدن ریگی را هر چی سرچ میکنم نیس ولی برادر ملعونش هست و تشکر میکنم از فردی که سایه به سایه تا دستگیریش دنبالش بود خیلی دلم میخاد بدونم کیه خدا براش خوب بخوادچقدر اینا اذیت میش برا امنیت کشورمون قربان شما
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۰۱:۰۰ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
درود برسربازان گمنام امام زمان ...به تمام وجودشان افتخار میکنم..ایرانم سربلند باد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۵:۱۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
پاینده ایران زنده باد ایران .درود به روان پاک شهدای امنیت .سلامتی سربازان آقا (عج) صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۲:۱۰ ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
دقیقا یک ساعت قبل اینکه جاده زاهدان به زابل رو ببندن من خودم از اونجا رد شدم شبی که این اتفاق افتاد کسی فکرشو نمیکرد گروه ریگی اینکار کرده باشن همسایه ما اومد درب خونه در زد فریاد کشید دزدان راه بستن مردم کشتن تازه روز بعد خبر شبکه استانی و کشوری گذاشتن مردم فهمیدن جریان چیه همون شب بعد حادثه برگشتم زاهدان جاده خلوت خلوت بود یادش بخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۲۲ تير ۱۴۰۱
چرا فیلم زیر صفر تمام و کمال موضوع ریگی رو نشون نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۷ تير ۱۴۰۱
وزارت اطلاعات ایران قوی ترین وزارت اطلاعات دنیاست ممنون از شما سربازان گمنام خدا زنده وپاینده باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود خدا بر سربازان گمنام وزارت اطلاعات
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۰۱:۲۲ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
ای کاش نحوه شکنجه این ملعون رو هم تعریف کنید تا کمی دلمون خنک بشه من شنیدم که ناخونشو می کشیدنو و به جاش نمک میریختن آی که چه حالی میداد ای کاش خود من این کارو میکردم یعنی از انگشتاش شروع می کردم به قطعه قطعه کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
وقتي اين فيلمو ديدم ،رفتم تو گوگل سرج كردم ،عكسهاي واقعيشونو ديدم،يه حس خيلي خوبي بهم دست داد كه چقدر احساس خوبيه وقتي اطلاعات يا امنيت بالايي تو كشور داريم،خدا حافظ و نگهدار سربازان امام زمان عج الله باشه،ايشالله مردم كشورمون در سلامت و ارام و امنيت باشن،خدا از شر كشورهايي كه قصد دارن وطنمون رو از بين ببرن با دسيسه ها و عمليات ترويستي ،خدا ريششونو خشك كنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
خدالعنتش کنه. جانی آدمکش .همیشه اونایی که اینوگرفتن دعامیکنم. درودبرسربازان گمنام وزارت اطلاعات. امام زمان پشت وپناهتون باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
ماشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۷:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
درود بر مردانگی، درود بر انسانیت، درود بر فرزندان پاک ایران، ذلیل باد هر که آرامش این آب و خاک را بر هم بزند
Iran (Islamic Republic of)
محیا
۰۲:۳۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
برای سلامتی امام زمان وسربازاشون صلوات
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۰۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
وقتی دیشب فیلم (وقتی که ماه کامل شد ) رو دیدم به ایرانی بودنم ، به وجود نیروهایی که از جانشون برای دفاع از کشورم مایه میزارن افتخار کردم.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام علیکم
خداوند به تمامی سربازان امام زمان (عج)سلامتی و خیر دنیا وآخرت بدهد
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
هخامنش
۲۳:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
درود بر سربازان گمنام و ارتش جان بر کف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
درود بر سربازان گمنام ک خستگی ناپذیرند و همیشه موفق،ودرود ب خانم آبیار ک با ساختن فیلم شبی ک ماه کامل شدچهره این کفتار کثیف را برای همه قشنگ توصیف کردند
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی شکیبافر
۱۷:۱۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
درود فراوان به وزارت اطلاعات وسپاه پاسداران ورهبر جمهوری لسلامی ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
به امام حسین مردین خدا نگهتون دار برامون
Iran (Islamic Republic of)
نسرین
۰۲:۳۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
خدا لعنت کنه عبدللمالک ریگی رو واقعا شمر زمانه بود
و احسنت به خانم آبیار که با فیلم شبی که ماه کامل شد چهره این کثیف رو بیشتر به همه نشون داد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
شیر مادر حلاتون این وهابی دستگیر کردیدکسی که به اقوام خودشم رحم نکرد فازه که به دست همسرش و محمد متین به دست معلون ریگی شهادت شد خوب فیلم ماه کامل شده دید شد جنایات ریگی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
دمشون گرم شیر مادرشون حلالشون
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۷:۴۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
افتخارم ایران✌✌✌✌✌✌✌..
خدا لعنت کنه آمریکا رو که جنایتای ضد بشریش تموم نمیشه زندگی رو از همه گرفته..خوده این ریگی های ملعون هم قربانی سیاستای اونا شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
خداپشت وپناهتون.افتخارم ایرانی بودن.تاسپاه ونیروهای مسلح داریم غم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۳:۴۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
من به خودم می بالم که یک ایرانی هستم و از همه افراد و نیروهائی که در دستگیری این وحشی ریگی نقش داشتند تشکر میکنم
واقعا از امنیت ایران ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ابولفضل
۰۳:۴۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
درود ب سرف این سربازان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۳۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
حال کردیم...جانم فدای فدای ایران. ایران وطنم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
زنده باد ایران ،زنده باد سربازان میهن، زنده باد مدافعان کشور واقعا خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۷:۰۹ ۲۰ دی ۱۳۹۸
درودبه شرف وغیرت ایرانی وطن پرست ما همه انسانیم فرق نمیکنه دینمون چیه خدا آفریده وخدا جون میگیره اینکه هر کی راه بیافته بگه من دین حقم وآدم بکشه یک گناه قضاوت کار خداست نه منوتو که خودمونواز همدیگر برتر بدونیم درکل آمریکا واسراییل وآل سعود دارن تفرقه میندازن بین مردم ایران خسته نباشید دلاوران ایران خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۱۵:۱۸ ۱۴ دی ۱۳۹۸
سلام...واقعا دمتون گرم...کاش سردار سلیمانی هنوز بودند وما به وجود ایشان افتخار میکردیم.. روح بزرگمنش ایشان قرین رحمت خدا
Iran (Islamic Republic of)
حمید حسینی پور
۱۵:۰۴ ۱۰ دی ۱۳۹۸
امنیت وآرامش تمام ایرانیان گرامی مدیون زحمات شما مدافعین، شهدا و تمام کسانی برای امنیت مردم ایران تلاش می کنند است
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۴۴ ۰۷ دی ۱۳۹۸
من یه دهه 80ام و خیلی از اتفاقات اون زمان یادم نمیاد اما بازم درود بر شما بزرگ مردان میهن
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۶:۴۰ ۰۷ دی ۱۳۹۸
من واقعا خیلی خیلی خوشحالم که وزارت اطلاعات ما اینجوری تونست دستگیرش کنه واقعا که من شرمم میشه که بخوام حتی اسم این انسان پست رو بیارم انشاالله که به حول و قوه الهی هرچی تروریست و آدم کشه نابود بشن، انا الله لا يحب الظالمين
در انتظار روزی هستم که جهان سراسر خوبی و خنده باشه
و البته باز هم خسته نباشید به تمام بزرگ مردان غیور ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۲۴ ۰۶ دی ۱۳۹۸
درود و سلام بر تمامی شهدای اسلام بخصوص شهدای جنگ تحمیلی و شهدای وزارت اطلاعات . دمتون گرم. بااین کارتون اقتدار ایران اسلامی رو تکمیل کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۴ دی ۱۳۹۸
واقعا دمتون گرم روسفیدمان کردید
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۵:۳۶ ۰۳ دی ۱۳۹۸
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
دمتون گرم این رابایداززمین پاک کنی مرحبابه اطلاعات ایران باغرور
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۴۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
زنده.باد.سربازان.گمنام.میبالیم.زنده.باد.رهبر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
خداعزت وحفظ کند سربازان آقا امام زمان ع
Finland
شهرام
۰۰:۰۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
احسنت خدا خیرتون بده
Russian Federation
میلادیزدانی
۰۸:۲۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
ایول.دم هرچی اطلاعاتی و سپاهی گرم.بزرگترین نعمت امنیت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
ما همیشه باید قدر ارگان های نظامی و اطلاعاتی رو بدونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
یاد و خاطره شهدای وزارت اطلاعات گرامی باد
Iran (Islamic Republic of)
عباس.
۲۱:۰۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
سلام دوردخدااول برامام قلب هارهبرعزیزم .چیزی توزندگیم ندارم به خدای احدواحدقسم ازصمیم قلب میگم جانم فدای رهبرعزیزم امام خامنه ای که جوانیم فدایش.دوم جانم فدای سردار بزرگ ایران زمین آقای سلیمانی که آروزدارم روزی برسه خداوندتوفیق بده دست های مهربان تاج سرم رهبرم مولایم مرجع عزیزتقلیدم امام خامنه ای روببوسم ازنزدیک زیارتش کنم.دوم دستان سردارعزیزمهربان که ارادت خاصی دارم بهش آقای سلیمانی عزیزببوسم که واقعن این دوباعث غرورعزت من وکشورعزیزم هستن.سوم جانم فدای سربازان گمنام امام زمان .که واقعن امنیت کشورعزیزمون راباجان دل تامین میکنن.فقط بگم بعدازخدالایق پرستش هستن این 3بزرگوار.ازخدامیخام قبل مرگم توفیق زیارت امام خامنه ای وسردارقلبم آقای سلیمانی وسربازان گمنام امام زمان راانصیبم کنه.برای همشون دعامیکنم هرروز.دعاکنیدبه آرزوم برسم.تمام اعضای بدنم فدای همتون.خیلی خیلی دوستتون دارم.خداوندبه همه عزیزان که گفتم عمرباعزت عنایت کنه.جوانیم فدای همتون که دل ماروشادکردین باحماسه هاتون.خیلی دوستتون دارم خداوندحافظ نگهدارتون باشه .درآخرسلام مرابه رهبرم مولایم امام خامنه ای وسردارسلیمانی عزیز سربازان گمنام امام زمان برسونید.دعاکنیدبه آرزوم برسم ان شاءالله.پیروزسربلندباشیدخاک پای همتونم.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضاشادمهری
۰۰:۲۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
درودبرشمادلیران ومردان خدا واقعا من بی شک تردید، اطلاعت کشورم ایران راقبول دارم بقول معروف دمتونگرم وخسته نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۰:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
درود و خسته نباشید بر شما . بر شمایی ک جهان رو از وجود خون خوار روانی نخاله راحت کردین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۴۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
درود به شما که این قاتل خونخوار رو گرفتید.درود بر سربازان گمنام امام زمان و ارتش و سپاه که تنقد برای امنیت ما میکوشند.ما هموطنان بلوچمون رو ادوست داریم خیچ وقت از روی اشتباه یک عضو فاسد بقیه رو متهم نمیکنیم.همه ما ایرانی و شیعه یا سنی و در کل مسلمانیم.هرکه در ایران زندگی میکند هموطن ماست و ما اونو مثل اعضای خانوادمون میدونیم چه ترک باشه چه لر چه بلوچ چه آخر اسمش ریگی باشه.همه با هم برادر و خواهریم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۵ ۳۰ تير ۱۳۹۸
رحمت خدا بر شما عزیزان خدمت گزار .
Iran (Islamic Republic of)
amin
۱۶:۰۸ ۱۲ تير ۱۳۹۸
خداخیرتون بده انشاالله همیشه پیروزباشید
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۰۲:۰۱ ۱۰ تير ۱۳۹۸
اعدام تنها براش کافی نبوده باید زنده زنده پوستشو میکندن و بعدش روش در همون هین که هنوز جون نداده بوده شروع میکردن به نمک ریختن روی تنش بعدشم اتیشش میزدن تا گوشت تنش اب شه والا فقط اعدام برا این همه جنایت
United Arab Emirates
سلام علیکم
۰۶:۰۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
خداوند بزرگ هستش توکل به خدا
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی حیدری
۲۰:۱۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
شما ادامه دهنده راه شهدا هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
زنده باد جمهوری اسلامی ایران و مرده باشد اسرائیل و حامیانشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۱ دی ۱۳۹۷
درود برشرف نیروهای اطلاعات ایران که این قاتلان خونخواررا به حقش رساندندزنده بادایران
Iran (Islamic Republic of)
سعیدابراهیمی
۰۷:۰۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
از زحمات شما،برادران گلم سپاس گذارم
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۳:۱۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر سربازهای گمنام امام عصر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
زنده باد ايران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
زنده باد ایران وطنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
زنده باد ايران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
بچه هاي اطلاعات درود بر شرفتان...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
سلام و دورد خدا بر مردان بزرگ ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
احسنت مردان غیور ایران
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۱۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
خدا را شکر میکنم این عوضی را دستگیر فقط دوست داشتم بدونم زمانی که دستگیر شده درباره ایران بزرگ چی فکر میکرد و قبل از دستگیری چه آرزوهایی داشت
United States of America
ناشناس
۰۳:۰۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
احسنت مردان غیور
Iran (Islamic Republic of)
اکبر د
۰۳:۰۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
سلام درود خدا رو بر شما عزيزان گمنام امام زمان عزت زیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
زنده باد دلیرمردان ایران
Iran (Islamic Republic of)
حسن کا
۰۴:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
ما همه برای ایران وولایت ومذهب جعفری فدایی هستیم و عقابان تیز بین هستیم که هر افعی وابسته به دشمن رابا چنگلهای تیزوبرنده میدریم وخواهیم کشت اینجا ایران است صدای ملت سرباز رهبر
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۰۰:۴۶ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
با سلام
من یک بلوچ و یک ریگی هستم و از همین جا اعلام میکنم که مالک ریگی هیچ نسبتی با هیچ یک از بلوچ ها ندارد.چون ما ادمی که به راحتی ادمای بی گناه را سر میبرد را قبول نداریم.مالک ریگی در اصل یک فردی بود که توسط آمریکا اجیر شده بود تا ایران و استان ما رو ناامن نشون بده ولی خدا رو شکر دستگیر شد.
لطفا مالک ریگی رو با قوم پاک و غیور بلوچ مفایسه نکنید
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
کار اصلی را در شناسایی سپاه انجام داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
درود به همه بلوچها ک وطن پرست هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
درود بر تمام ارتشیان جان برکف و سربازان گمنام وزارت اطلاعات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
زنده باد فرزندان قهرمان ايران در تمام نيروهاي ارتش جمهوري اسلامي ايران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
درود و سلام خداوند بر سربازان گمنام امام زمان.
درود و سلام و احترام به سردار عزیزمان سلیمانی.
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
درود بر سربازان گمنام امام زمان (عج)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
فکر کردم میخواهیم حرف تازه ای بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
انشاا...مفسدین اقتصادی همچون خاوری هم با خفت و خواری مثل ریگی گرفتار شوند.
France
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
اگربه دلایل امنیتی نمیشود نحوه دستگیری ریگی را بازگو کرد مشکلی ندارد حداقل اگر حرف تازه ای ندارید در این زمینه صحبت نکنید.
دست تک تک عوامل اطلاعاتی کشورمون که امنیت ما مرهون تلاشهای شبانه روزی انهاست را میبوسم.مطمانم دستگیری این جانی کار کوچکی بود که فقط رسانه ای شد والا گنده تر از این بیشرف هم به خاک سیاه نشانده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
درود بر وزارت اطلاعات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
دست مریزاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
دستگیری این جنایت کار علاوه بر اینکه پیام های بسیار روشنی برای حامیانش داشت عیدی بسیار ارزنده ای برای ملت عزیز ایران بود.من که به شخصه خیلی خوشحال شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
قبلا در این خصوص صحبت کرده بودید. الان چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
خداوند تمامی نیروهای مسلح ما اعم از سپاه ، ارتش،ناجاو...که حافظ امنیت کشور هستند رو حفظ کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
اين است اقتدار بومي ملي ❤️❤️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
ایران ای مرز پر گهر
Finland
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
دورود خدای لاشریک الله ب همچین سربازان جان بر کف درود ب اقتدار ملی درود ب بر شرفتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
فدای سربازان امام زمان و شهدای کشورمان که باعث غرور و افتخار کشورمان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
جانم اول فدای رهبر دوم فدای شما سربازان گمنام امام زمان عج که از رهبر محافظت میکنید زنده باد ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
درود و هزاران درود بر سربازان گمنام امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
درسته منم مثل خیلی از مردم عزیز ایرانی در جبه های حق و باطل حضور داشته و وظیفه مونو انجام دادیم ولی شکار این بز دل کاری بود کارستان .
دست تک تکتون شما ها را میبوسم .امام زمان مزدتون را بده . ایوالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
یکی از پرغرورترین روزهای زندگی من همون روزی بود که تو اخبار ساعت دو خبر دستگیری ریگی رو شنیدم و خدا میدونه چقد به درگاهش شکرگزاری کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
بچه هاي اطلاعات درود بر شرفتان...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
درود بر سربازان گمنام امام زمان که باعث شدند ما در سایه آرامش وامنیت زندگی کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
من بچه همونطرفام نزدیک زاهدان وقتی میخواستیم زاهدان با زابل بریم تمام مردم وحست داشتن کسی جرأت نمیکرد تو اون جاده ها رانندگی کنه تازمانی هم که دستگیرر نشده بود همه میترسیدن. ازوقتی که دستگیر شد این سگ بیشرف الان هیچکسی دیگه نمیترسه بخاطر این امنیت الان باافتخار میریم ازاون جاده ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
ایولا...خدا به عزت و ابروی امام زمان نگهدار همتون باشه دلیرمردان....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
سلام ودرود ورحمت خداوند بر تمامی سربازان گمنام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
چی شده یاد ریگی کرده اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
ایران خاک دلیران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
خداوندا
بارلها
همه نيروهاي مسلح ما و سربازان امام زمان (عج) و خانواده محترمشان را در پناه و امنيت خود قرار بده
احسنت برادرانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
خداوندا
بارلها
همه نيروهاي مسلح ما و سربازان امام زمان (عج) و خانواده محترمشان را در پناه و امنيت خود قرار بده
احسنت برادرانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
باعث غرور هر ایرانی هستید خسته نباشید قهرمانآن بی ادعا
Germany
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
زنده باد وزارت اطلاعات قدرتمند جمهوری اسلامی ایران
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
احسنت مردان غیور
۱۲
آخرین اخبار