تالوکار خوزستانی تیم‎ملی ووشو ایران به همراه ورزشکاران فدراسیون ووشو در انتخابات حضور خواهند یافت

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرشاد عربی گفت: انتخابات پیشرو، آینده مملکت را رقم خواهد زد و من نیز قطعا در این انتخابات شرکت میکنم و مطمئنم تمام ورزشکاران نیز شرکت خواهند کرد و ما جمعی از ورزشکاران فدراسیون ووشو هم همگی با هم در این انتخابات حضور خواهیم یافت.

وی گفت: انتظارم این است نمایندگان موضوعاتی را که در دوره تبلیغات عنوان میکنند و می‌گویند "ما این کارها را میخواهیم انجام دهیم"، واقعا به آنها عمل کنند و رسیدگیهای لازم را انجام دهند و این که به اولویتهای جامعه که شامل مشکلات اقتصادی و معیشتی است، بپردازند.

دارنده مدال نقره جهان در مسابقات ووشو اندونزی افزود: در حوزه ورزش نیز، ما در استان خوزستان بسیار باید به لحاظ امکانات ورزشی پیشرفت کنیم. موضوعاتی مثل سالنهای ورزشی و سایر امکانات، جزو نیازهای ورزشی ما هستند که به یاری خدا امیدوارم کسانی که انتخاب میشوند فکری به حال این موضوعات و به آنها رسیدگی کنند.

فرشاد عربی افزود: ما در استان خوزستان در حال حاضر یک آکادمی ووشو داریم که واقعا کافی نیست؛ چرا که استان ما امسال نایب‌قهرمان کشور شده است و به تعبیری تیم دوم ایران است. با توجه به این عنوانی که خوزستان دارد و با توجه به بازیکنان شاخصی که در خوزستان وجود دارد، به نظر من یک آکادمی پاسخگو نیست. این آکادمی فضای بسیار کوچکی است و از طرفی نیز بدهکاریهای زیادی به سازمان برق دارد.

ووشکار خوزستانی تصریح کرد: به نظر من در مجموع اولویت همین امکانات است و با توجه به نیروهایی که ما در سطح استان داریم، اکثرا همین مشکل امکانات را دارند. بنابراین آن نمایندهای که انتخاب میشود، اگر میخواهد کاری کند، باید در مرحله اول این مشکلات را حل کند.







انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.