رئيس پليس فتای خراسان شمالی به کلاهبرداري های اينترنتی در پوشش فروشگاه های نامعتبر و غيرمجاز هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،سرهنگ علي اعتمادی با اشاره به اینکه افراد به خرید اينترنتي برخی افراد از فروشگاه های غير مجاز اعتماد نکنند گفت: تحويل ندادن کالا، انطباق نداشتن کالای سفارش داده شده با کالاي دريافتی، ارائه ندادن خدمات پس از فروش و يا تأخير در ارائه کالا از مشکلات خريد اينترنتی از این فروشگاه ها است.

وی با اشاره به اینکه اين صفحات که به اصطلاح به آن پاپ آپ مي گويند ، افزود: يکي از شيوه هاي کلاهبرداري از سوي اين فروشگاه ها براي عرضه محصولات خود باز شدن صفحات تبليغاتي به صورت ناخواسته است.

رئيس پليس فتاي استان با بیان اينکه بسياري از صاحبان فروشگاه هاي اينترنتي نامعتبر در تلاش هستند، تا هر چه بيشتر در معرض ديد کاربران اينترنت قرار بگيرند، گفت: در نتيجه براي کسب درآمد بيشتر از ترفند پاپ آپ (بالا پر) استفاده مي کنند.

سرهنگ اعتمادي گفت: کلاهبرداران از اين ترفند تنها براي فروش بيشتر محصولاتشان استفاده نمي کنند؛ بلکه افزايش آمار بازديد سايت به صورت صوري از ديگر مواردي است که سودجويان از تبليغات صفحات پاپ آپ استفاده مي کنند.

وي اظهار داشت: شهروندان براي در امان ماندن از اين گونه کلاهبرداري ها به هيچ وجه از اين تبليغات براي خريد هاي اينترنتي خود استفاده نکنند و آنتي ويروس هاي نصب شده در سيستم خود را به روز نگه دارند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.