استاندار کرمان گفت: 22 و 23 اردیبهشت سال آینده همایش بین المللی کشاورزی در استان برگزار می شود که می توان در حاشیه آن جشن ملی گرافیک را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی بر گسترش این هنر در استان کرمان تاکید کرد و افزود: پس از مرمت و بازسازی باغ فتح آباد این آمادگی وجود داشت تا به عنوان فضایی آرام در اختیار هنرمندان قرار بگیرد اما هنرمندان فضایی در داخل شهر را خواستار شدند.

وی یادآور شد: فضاهای خالی بسیاری در شهر کرمان وجود دارد که می توان پس از انتخابات پس از برگزاری جلسه ای با حضور اعضای شورای شهر، شهرداری و هنرمندان هنرهای تجسمی مشکل فضا را به صورت اجاره یا تفاهمی حل و فصل کرد.

استاندار کرمان افزود: این علاقمندی و آمادگی در مدیریت استان وجود دارد که پس از ارائه طرحی از سوی هنرمندان، مدیران ذیربط را پای کار آورده و همکاری نمائیم اما شرط همه کارها، پشتکار و پیگیری است بنابراین هنرمندان از پیگیری امور در سیستم های دولتی نباید خسته شوند زیرا به عنوان یک مسئول شخصا امور استان را پیگیری می کنم.

رزم حسینی یادآور شد: با انتقال استانداری کرمان به ساختمان جدید، می‌توان ساختمان قدیمی را به موزه مس اختصاص داد و موزه فرش نیز در مرکز فرش کرمان راه‌اندازی می‌شود.

رزم حسینی به دغدغه های موجود در حوزه اجتماعی اشاره کرد و گفت: امروز کرمانی ها به عنوان راستگوترین مردم شناخته شده و کمترین چکهای برگشتی متعلق به استان کرمان است لذا نجابت مردم استان کرمان موجب شده تا کسبه های خارج از کشور و استان علاقمند به مشارکت با کرمانی ها باشند.

وی با اشاره به برگزاری جشن ملی گرافیک در اردیبهشت ماه با موضوع آب در کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: این آمادگی وجود دارد تا بخشی از تبلیغات شهری مربوط به این جشن توسط شهرداری انجام پذیرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: جشن ، گرافیک ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.