نظارت بر روند برگزاری و سلامت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان مهاباد بر عهده 127 بازرس و سربازرس خواهد بود.

 

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، و به گفته رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان مهاباد ، این تعداد شامل 116 بازرس و 11 سربازرس است که بر اجرای مطلوب،سلامت و صیانت از آرای مردم در روند انتخابات این شهرستان نظارت خواهند کرد.

پاکزاد افزود : بازرسان در تمام شعب اخذ رای حضور خواهند داشت و 11 سربازرس هم بر روند فعالیت این بازرس ها نظارت می کنند.

وی با بیان اینکه برای هر 10 بازرس یک سر بازرس انتخاب شده است ، اظهار داشت : از 116 بازرس انتخاب شده برای بازرسی شعب اخذ رای در مهاباد 39 بازرس در بخش مرکزی ، 26 بازرس در بخش خلیفان و 51 بازرس نیز در شعبه های اخذ رای شهری حضور خواهند داشت.

رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان مهاباد اضافه کرد : برای برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری 116 شعبه در شهرستان مهاباد پیش بینی شده که در مقایسه با دوره قبل سه شعبه بیشتر شده است.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان مهاباد گفت : از این تعداد 54 شعبه سیار و 62 شعبه هم ثابت است که روز جمعه هفتم اسفند کار جمع آوری آرای مردم را بر عهده خواهند داشت.

وی افزود: برای تسهیل در امر رای دادن بانوان هم ، سه شعبه اخذ رای ویژه بانوان نیز در این شهرستان پیش بینی شده است.

برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان 13 نفر با یکدیگر به رقابت می پردازند که در نهایت یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه می یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.