رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: احمد احمدنژاد وزنه بردار نوجوان این شهرستان در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور به عنوان پدیده این مسابقات انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رسول محی در این خصوص گفت: این وزنه بردار مهابادی در قالب تیم آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در شوشتر شرکت کرده بود.

وی گفت: این وزنه بردار نوجوانان در این مسابقات با بلند کردن 305 کیلوگرم به مقام نایب قهرمانی وزن 69 کیلوگرم دست یافت و از سوی داوران این دور از مسابقات به عنوان پدیده این رقابت ها انتخاب شد.

محی اضافه کرد: این نوجوان مهابادی در این مسابقات توانست رکورد نوجوانان کشور را 19 کیلوگرم و رکورد نوجوانان آسیا را نیز دو کیلوگرم افزایش دهد.

وی اظهار کرد: این ورزشکار مهابادی که عضو تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشور است، هم اکنون در اردوی تیم ملی در رده سنی نوجوانان حضور دارد و خود را برای مسابقات وزنه برداری 2016 جهان در تایلند و مسابقات آسیایی آماده می کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: این وزنه بردار مهابادی که هم اینک 16 سال سن دارد، از هشت سال قبل این رشته ورزشی را به صورت حرفه ای شروع کرده و چندین مقام قهرمانی کشوری و استانی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی گفت: احمدنژاد در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور که مرداد ماه امسال در سنندج برگزار شد، توانست در دسته 69 کیلوگرم دو رکورد کشور را در حرکت یک ضرب و در مجموع به نام خود به ثبت رسانده و ضمن کسب عنوان قهرمانی کشور به عنوان پدیده این مسابقات نیز شناخته شود.

رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور با حضور بیش از 200 ورزشکار اواخر بهمن ماه سال جاری و به میزبانی شهرستان شوشتر برگزار شد


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.