تيم جوانان مازندران به مسابقات وزنه برداري بزرگ سالان كشور اعزام مي‌شود

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ؛ رئيس هيئت وزنه برداري مازندران گفت: تيم جوانان مازندران به مسابقات وزنه برداري بزرگ سالان قهرماني كشور اعزام مي‌شود.

عباس رحيمي افزود: تيم منتخب جوانان مازندران به جاي بزرگ سالان در مسابقات وزنه برداري قهرماني كشور اعزام خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه ملي پوشان مازندراني در اردوي تيم ملي نمي توانند تيم را در اين رقابت ها همراهي كنند،گفت: بهداد سليمي و محمدرضا براري در اردوي تيم ملي هستند و همچنين بهادر مولايي نيز به خاطر مصدوميت نمي تواند تيم بزرگ سالان مازندران را در اين مسابقات همراهي كنند.

رئيس هيئت وزنه برداري مازندران با بيان اينكه مسابقات وزنه بردراي بزرگ سالان كشور در تهران برگزار مي شود، گفت: اين رقابت ها طي روزهاي 22 و 26 اسفند در سالن ورزشي كارگران تهران برگزار مي شود.

عباس رحيمي افزود: سامان قرباني و صابر صفرپور در دسته 69 كيلوگرم، حسين بيرانوند در دسته 77 كيلوگرم، مرتضي بيگلري در دسته 85 كيلوگرم، محمد جواد راوش در دسته 94 كيلوگرم، حسام رزقي در دسته 105 كيلوگرم و اميرحسين فضلي و حسين داخن در دسته 105+ كيلوگرم به عنوان وزنه برداران مازندراني در اين پيكارها هستند.

به گفته او: در اين مسابقات غلامرضا سلامت و مهرداد كارگر به عنوان مربيان و محمدصادق محمدي به عنوان سرپرست تيم وزنه برداري مازندران را همراهي مي كنند.

وي در پايان از رقابت سخت و دشوار وزنه برداران در اين مسابقات خبر داد و افزود: با توجه به اينكه تيم مازندران با تركيب جوان به اين رقابت ها اعزام مي شود، وزنه برداران براي رفتن به سكوي روي تخته مي روند.

انتهای پیام /ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.