دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: اصولگرایانی که در لیست اصلاح‌طلبان قرار گرفته‌اند، حتما تغییر موضع داده‌اند.

حسین فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولویت‌های مردم برای انتخاب نمایندگان مجلس اظهار داشت: مردم باید ولایتمداری، ولایت‌پذیری، مقابله با استکبار و آمریکا را برای انتخاب نماینده خود در مجلس شورای اسلامی در نظر بگیرند.

وی در ادامه افزود: خدمت‌ نمایندگان به مردم باید بی‌منت باشد و خود را قیّم مردم ندانند، همچنین مردم باید توجه داشته باشند که داوطلب نمایندگی چقدر به رسیدگی محرومین و مستضعفین اعتقاد دارد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران با تاکید بر اینکه نماینده باید تخصص و تجربه لازم را داشته باشد، ادامه داد: نماینده باید دانش علمی لازم را داشته باشد تا در زمان رأی دادن به یک طرح یا لایحه، بداند منتج به خدمت رسانی به مردم خواهد شد.

فدایی در خصوص قرار گرفتن برخی از اصولگرایان در لیست اصلاح‌طلبان نیز گفت: اصولگرایانی که در لیست اصلاح‌طلبان قرار گرفته‌اند، حتما تغییر موضع داده‌اند لذا باید از آنها بپرسید که چرا رفته‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تک تک آرای ملت پشتوانه اقتدار ملی است که باعث می‌شود امنیت ملی ما حفظ شود، همچنین دشمنان انقلاب متوجه می‌شوند که مردم ایران از تلاش برای اعتلای بیش از پیش اسلام و کشورشان دلسرد نمی شوند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.