رئیس شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: توصیه می‌کنم مردم به تمام لیست اصولگرایان رای دهند.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی رئیس شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در همایش بزرگ ائتلاف اصولگرایان که عصر امروز(سه شنبه) در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، اظهار داشت: لیست اصولگرایان می‌تواند توجه رهبری انقلاب را جلب کند چرا که انسانهایی که باید از وجودشان استفاده شود و استعدادهای فراوانی دارند در این لیست حضور دارند.

وی با بیان اینکه لیست ائتلاف اصولگرایان برای تشکیل مجلس ولایی که تابع ولایت فقیه باشد و شهامت ایستادگی در مقابل آمریکا را داشته باشند تهیه شده است، گفت: توصیه میکنم مردم به تمام لیست رای دهند البته آنچه که مهم است دیگرانی هستند که قصد شرکت در انتخابات را ندارند که باید آنها را هم به پای صندوقهای رای بیاوریم.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی‌بر اینکه حتی کسی نظام را قبول ندارد به خاطر اینکه در این کشور است باید رای دهد، تاکید کرد:‌ مسئله اول حضور پای صندوق‌های رای و مسئله دوم انتخاب اصلح است.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز افزود: مقام معظم رهبری تاکید کردند که اگر لیستی توسط انسانهای مومن تهیه شده است، به آن رای دهید هر چند که تمامی افراد را نمی‌شناسید.

وی گفت:‌ روز جمعه، روز تعیین سرنوشت کشور است چراکه خبرگان تعیین کننده رهبری و مجلس شورای اسلامی نیز نهادی حیاتی است.

آیت الله موحدی کرمانی در پایان خاطرنشان کرد: گام اول اصولگرایان تهیه لیست برای تشکیل مجلس بود و گامهای بعدی پس از تشکیل مجلس برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.