سرلیست ائتلاف اصولگرایان گفت: در گذشته در احزاب و تشکل‌های اصولگرا اختلاف سلیقه به وجود آمده بود و تجربه تلخی پیدا کردیم اما با عبرت گرفتن از گذشته توانستیم به وحدت برسیم.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی حدادعادل سرلیست ائتلاف اصولگرایان در همایش بزرگ ائتلاف اصولگرایان که عصر امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهارداشت: انتخابات فرصتی برای اعمال حاکمیت ملی و همبستگی ملی بوده و استقلال و آزادی را نشان می‌دهد.

وی افزود: در گذشته در احزاب و تشکل‌های اصولگرا اختلاف سلیقه به وجود آمده بود و تجربه تلخی پیدا کردیم اما با عبرت گرفتن از گذشته توانستیم به وحدت برسیم.

حدادعادل با بیان اینکه انتخابات یکی از گذرگاههای حساس برای ملت ماست، افزود: یک ملت می‌تواند در انتخابات احساس هویت سیاسی کند چرا که انتخابات فرصتی برای اعمال حاکمیت ملی، تجلی اراده ملی، همبستگی ملی و نشان دادن هویت ملی است.

وی افزود: همانطوری که رهبری فرمودند انتخابات یک نعمت الهی است که باید قدر این نعمت را بدانیم.

سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: قبل از انقلاب انتخاباتی نداشتیم البته نمایش انتخاباتی بود اما انتخاباتی در کار نبود اما امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی الگوی مردم سالاری دینی در حهان شده است.

حدادعادل گفت: همه می‌دانند که می‌توانند آزادانه به هرکه می‌خواهند رای بدهند چرا که نظام جمهوری اسلامی رای مردم را حق الناس می داند.

وی با بیان اینکه این ازادی که تک تک مردم دارند پشتوانه استقلال کشور است و امروز به برکت ازادی اقتدار ملی داریم افزود: استقلال و ازادی اولین کلماتی بودند که مردم ما به زبان اوردند.

سرلیست ائتلاف اصولگرایان اظهارداشت: انتخابات 7 اسفند یک امتحان بزرگ برای ملت ایران است، ملتی که بصیرت خود را در همه امتحانها پس داده اند، ملتی که در سالهای اخیر از گدرگاههای حساس 18 تیر 78 و فتنه 88 با بصیرت پشت سر رهبر خود ایستاده اند.

وی با بیان اینکه اطمینان داریم این ملت از این امتحان هم سربلتد بیرون خواهند امد، گفت: 7 اسفند، هم برای احزاب و جریانهای سیاسی و هم برای مردم یک امتحان است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم گفت: خوشبختانه احزاب و جریانهای اصولگرا تا اینجای کار از این امتحان موفق بیرون آمده اند.

حداد عادل با اشاره به شکل گیری فهرست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان افزود: در ابتدا شورای 22 نفره تشکیل شد و اعضای این شورا با یک ساز و کار مورد قبول همگان از میان 190 داوطلب اصولگرایی مجلس دهم طی چند مرحله به یک فهرست 30 نفره رسیدند.

وی اضافه کرد: احزاب و جریانات با وحدت خود کاری کردند که مردم انقلابی و اصولگرا هنگامی که می‌خواهند پای صندوقهای رای بروند سرگردان نشوند.

سرلیست ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه همه کسانی که واجد  شرایط رای دادن هستند باید در انتخابات شرکت کنند، تصریح کرد: رای دهندگان سعی کنید از همه ظرفیتها برای رای دادن به فهرستی که در اختیارشان قرارگرفته، استفاده کنند.

وی افزود: شعار ما "معیشت، امنیت و پیشرفت" است، ما معیشت را بخش اول شعارمان قراردادیم برای اینکه معتقدیم امروز مشکل بزرگی که در کشور ما وجود دارد مشکل اقتصادی، بیکاری و خروج از رکود است.

حداد عادل با اشاره به امنیت در شعار اصولگرایان گفت: معتقدیم امنیت وابسته به تحول اقتصادی و پیشرفت است که البته کشور ما در این جهان پرآشوب از امنیت خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه باید حافظ امنیت فردی و ملی باشیم ، اظهار داشت: این امنیت به برکت ایثارگری و مجاهدت فرزندان ایران به وجود امده است،  اگر مدافعان حرم نبودند طبق فرمایشات رهبری ما امروز مجبور بودیم در کرمانشاه و همدان با داعش بجنگیم.

حداد عادل در بخش دیگری از اظهاراتش افزود: سرنوشت سوریه را مردم این کشور باید تعیین کنند، امروز جوانان این کشور در کنار مردم سوریه از حرم حضرت زینب(س) دفاع می‌کنند لذا ما امنیت را که دستاورد نظام جمهوری اسلامی است شعار خود قرار داده‌ایم.

وی افزود: در فهرست 30 نفره سعی شده است افرادی با صلاحیت، متخصص، با تجربه و امتحان شده انتخاب شوند.

سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان همچنین اظهار داشت: ما از تیم مذاکره کننده تشکر می کنیم اما به طرف مقابل اعتماد نداریم و همانطور که رهبری فرمودند، هنوز امضای توافق برجام خشک نشده بود که آمریکایی‌ها به بهانه های مختلف تحریم‌های دیگری را وضع کردند.

حداد عادل افزود: قیمت نفت را از 120 دلار به زیر 30 دلار می‌آورند تا اگر تحریم‌ها هم رفع شد ایران درآمدی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه نباید واقع‌بینی را با برچسب تندروی لکه‌دار کرد، افزود: نباید بنای این حقیقت را تندروی و افراطی‌گری نامید.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: ما مجلسی می‌خواهیم که از نظر حساسیت نسبت به نفوذ که رهبری بر آن تاکید کردند مدافع منافع ملی باشد.

حداد عادل تصریح کرد: دشمن می خواهد از همه وسایل ممکن استفاده و در این انقلاب نفوذ کند .


وی با بیان اینکه ما نگران تکرار حوادث تلخی هستیم که در 18 سال گذشته در کشور اتفاق افتاد هستیم، ادامه داد: در این چند روز هم گفته‌ام که نماینده مردم در مجلس ششم بودم،‌ در تبلیغات انتخاباتی صدای پای مجلس ششم به گوش می‌رسد لذا باید مراقب باشیم و ببینیم چه کسانی از جریانها پشتیبانی می‌کنند، اینها کسانی هستند که شرکت در انتخابات را تحریم می‌کردند، در سال 78 کدام جریان سیاسی بود که آرامش کشور را بر هم زد؟ فتنه 88 را چه کسانی بوجود آوردند؟ چه کسانی نظام و حکومت دینی و جمهوری اسلامی را تقلب در رای متهم کردند؟

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: چه کسانی بعد از انتخابات ریاست جمهوری به خیابانها ریختند و مغازه‌ها را آتش زدند و تهمت تقلب به نظام زدند؟

وی اظهار داشت: مردم باید با بصیرت به پای صندوق های رای بیایند و به ۳۰ نفر لیست اصولگرایان رای دهید، ما مدافع همان ارزش هایی هستیم که مردم در ۹دی برای همان ارزش ها به خیابانها آمدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.