یزد؛

نشست تشکل توسعه و اعتدال در دانشگاه یزد

نشست تشکل توسعه و اعتدال با حضور داوطلبین مجلس دهم محمد جواد آسایش، سید محمد تقی المدرسی، سید ابوالفضل موسوی بیوکی و جمع کثیری از دانشجویان در سالن آمفی تئا‌تر مرکزی دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ کاندیدای حامی دولت در یزد با انتقاد از اصلاح طلبان یزدی و رئیس اصلاح طلبان در یزد گفت: اصلاح طلبان در یزد با بد عهدی و عهد شکنی که با من کردند، اخلاق دموکراسی را زیر پا گذاشتند.
محمد جواد آسایش در نشست تشکل توسعه واعتدال در دانشگاه یزد پیرامون ائتلاف با اصلاح طلبان افزود: با اصلاح طلبان ائتلاف نخواهم کرد چرا که سفید به عنوان رئیس اصلاح‌طلبان در یزد با من پیمان شکنی کرد.
وی ادامه داد: براساس مذاکراتی که با اصلاح طلبان داشتم قرار بود تا اعلام نهایی تایید صلاحیت‌ها و تا روز آخر صبر کنند اما چند روز زود‌تر از موعد مقر مطلع شدم بر روی کاندیدای دیگر اجماع نظر دارند لذا من هم ائتلاف نخواهم کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر گفت: خودم را معلم دموکراسی می‌دانم و معتقدم ائتلاف اصول و قواعدی دارد که این قواعد از سوی اصلاح طلبان نادیده گرفته شده و شکسته شد.
سید تقی المدرسی یکی از دوطلبین یزد و اشکذر در نشست اعتدال و توسعه دانشگاه یزد گفت: اتفاقاتی که در انتخاب نماینده اصلاح طلبان در یزد به وجود آمد به دلیل نبود احزاب است و روش درست این بود که یک گروه انسان بی‌طرف نسبت به کاندیدا، ولی علاقه‌مند به اصلاحات بنشینند و بر اساس ملاک‌های اصلاح طلبی نماینده را انتخاب کنند.
وی افزود: من با همه صحبت‌های آقای آسایش موافقم و اصلاح طلبی یک کلمه و حرف نیست بلکه یک راه و روش است.
المدرسی در ادامه پدربزرگش را اولین اصلاح طلب نام بردوگفت: اصلاح طلبی در خون من است.

کاندیدای طیف اصلاح طلبان در یزد گفت: باید پیشاپیش شکست اصلاحات را بپذیریم.
سید ابوالفضل موسوی بیوکی افزود: ائتلاف برای طیف اصلاحات در یزد یک امر لازم و ضروری است و اگر این ائتلاف صورت نگیرد باید پیشاپیش شکست اصلاح‌طلبان یزد را بپذیریم.
وی ادامه داد: گرچه به دوستان دیگر کم لطفی شده و حق دارند از اصلاح طلبان و رئیس این حزب در یزد دلخور باشند اما اگر پیروزی اصلاحات را بخواهیم باید ائتلاف کنیم و من حاضرم برای پیروزی اصلاح‌طلبان کنار بروم. انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار