سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک اعتصاب بازیکنان در حد سوء تفاهم بوده است و من از بازیکنان خواستم پس از حل مشکلات خود در تمرینات حاضر شوند.

اعتصاب بازیکنان سوء تفاهم بوده است

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اعتصاب روز گذشته بازیکنان اظهار کرد: بدون شک اعتصاب روز گذشته بازیکنان سوء تفاهمی بیش نبوده و من خواستار حل مشکلات بازیکنان و سوء تفاهم آنان هستم. من به بازیکنان گفته‌ام مشکل خودتان را حل کنید و با ذهن پاک سر تمرین حاضر شوید. البته من خود ملاقاتی با طاهری نداشته‌ام اما امیدوارم این مشکل حل شده باشد.

وی در ادامه افزود: سعی می‌کنم با تیمی کار کنم که همه بازیکنانش یک دل و در یک راستا به هدف نهایی باشگاه دست یابند، به آنها گفته بودم به محل باشگاه بروید و مشکل خود را حل کنید و پس از حل مسائل در تمرینات حضور یابید.

ایوانکوویچ در پاسخ به سوالی که گفته شده بود چرا پاسخگوی رسانه‌ها نبوده‌اند گفت: با توجه به شلوغی مسیر و ترافیک مجبور بودیم از در پشتی ورزشگاه خارج شویم و به هیچ کس بی احترامی نشده و تنها دلیل این است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص درگیری طارمی با اصحاب رسانه عنوان کرد: در واقع من رفتار این بازیکن را تایید نمی‌کنم و اجازه نمی‌دهم که چنین برخوردی صورت گیرد. شما همکاران ما هستید و ما اعتقاد داریم که رفتار مناسبی با خبرنگاران انجام شود. اما شما نیز ما را درک کنید شاید وی عصبانی بوده و نتوانسته خود را کنترل کند، من امشب با طاهری ملاقات دارم و قطعا برای حل مشکلات بازیکنان اقدام خواهم کرد.

وی با اشاره به لغو بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس و بردن تیم در مسیر حاشیه عنوان کرد: قطعا این اتفاقات خوب نیست ولی ما تلاش می‌کنیم که مشکلات باشگاه حل شده و به روزهای خوب برگشته و بتواند در مسیر قهرمانی اقدام نماید. باید عنوان کنم امسال باشگاه بهتر از پارسال عمل کرده است و وظایف خود را نسبت به بازیکنان انجام داده است.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص پیشنهادات اخیر و مذاکره با تیم‌های خارجی گفت: من هیچگونه پیشنهاد و مذاکره‌ای نداشته‌ام و همه برنامه و تمرکزم را برای پرسپولیس گذاشته‌ام و تنها وظیفه‌ای که دارم این است که پرسپولیس را به جایگاه واقعی خود که همان قهرمانی است برسانم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه برنامه دراز مدت برای مربیگری این باشگاه به وی داده شده گفت: البته این مسئله کاملا طبیعی است ما دل و قلبمان را برای پرسپولیس گذاشته و تاثیرات آن را می‌بینیم همکاری‌های ما قطعا زیاد است و تداوم خواهد داشت. البته من و طاهری کارهای زیادی باهم داریم و فکر می‌کنم اکنون تمرکز بر مسائل تیم و رساندن پرسپولیس به قهرمانی است.

وی در مورد تمرینات روزهای آینده باشگاه بیان کرد: ما فردا دو نوبت تمرین خواهیم داشت و پنج شنبه نیز ساعت 11 تمرین برگزار خواهیم کرد، شنبه نیز دو جلسه تمرین و یک شنبه برنامه ریکاوری در دستور کار سرخ پوشان قرار دارد.

برانکو ایوانکوویچ درباره دیدار پرسپولیس با ستارگان هنر و موسیقی بیان کرد: البته قرار است این مسابقه انجام شود اما احتمالا در ماه‌های آینده و شاید بعد از عید برگزار شود. البته ما امیدوار بودیم قبل از عید این اتفاق رخ دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نگرانی هواداران تیمش تصریح کرد: هواداران بزرگترین سرمایه ما هستند و باید به آنها ارزش گذاشته شود من هنوز بخاطر بازی قبلی از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که در انتهای فصل به جایگاه واقعی و شایسته تماشاگران دست یابیم و به هدف اصلی رسیده و آنان را خوشحال کنیم.

وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم که پرسپولیس به قهرمانی در این فصل دست یابد تا ضمن شادی دل هواداران موجب پیشرفت تیم نیز فراهم شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار