استاندار خراسان شمالی با خانواده شهید مدافع حرم دیدار کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، استاندار خراسان شمالی در دیدار با خانواده شهید فیروز حمیدی زاده گفت: شهدای مدافع حرم انسان هایی برجسته و انقلابی هستند

سیدعلی اکبر پرویزی خدمت به خانواده های شهدا را رسالتی بزرگ و توفیقی ارزشمند خواند و افزود : شهدا و خانواده های معظم ایشان حق بزرگی بر گردن همه افراد جامعه دارند که همه باید ادامه دهندگان حقیقی راه شهدا و تبیین کننده آرمان آنها باشیم .

وی دفاع از مظلومان جهان را از تاکیدات مکرر بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: اتفاقات ناگواری که در کشورهای منطقه مانند ، یمن ، بحرین ، عراق ، سوریه و ... توسط ایادی استکبار رقم خورد وظیفه ما را سنگین تر کرده است .

سیدعلی اکبر پرویزی افزود: اگر ما نتوانیم دشمن را در خارج از مرزهای ایران اسلامی مهار کنیم قطعا ایران اسلامی ضربه خواهد خورد اما حضور دوستان ما در سوریه باعث شده جلوی پیشروی گروه های تکفیری و داعشی گرفته شود و این موفقیت بسیار بزرگی است .

وی گفت: با نابودی دشمنان اسلام به ویژه گروه های تکفیری و داعشی و در راس همه اینها آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی ثبات و آرامش در منطقه و دنیا حاکم گردد .

گفتنی است در این دیدار خانواده این شهید مدافع حرم انگشتر شهید فیروزی حمیدی زاده را به رسم تبرک به استاندار خراسان شمالی هدیه کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.