پروفسور مجید سمیعی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان، به عنوان شهروند افتخاری این شهرستان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رئیس مرکز تحقیقات بین‌المللی علوم اعصاب هانوفر در سفر به کرمان با بیان این که در این سفر به طرز فکر کرمانی‌ها خیلی توجه کرده‌ام گفت: کرمانی ها با سخاوت هستند و پشتکار دارند، برای همین تصمیم گرفتیم مرکز اعصابی که در کرمان افتتاح می‌شود بزرگترین و از نظر نقشه ریزی بهترین باشد.

شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان با اهدای لوح، از پروفسور سمیعی تقدیر کرده و وی را به عنوان شهروند افتخاری کرمان انتخاب کردند.

گفتنی است :پروفسور مجید سمیعی پزشک و جراح مغز و اعصاب سرشناس ایرانی است. او در حال حاضر ریاست بیمارستان خصوصی علوم عصبی هانوفر در آلمان را بر عهده دارد که خود بنیان‌گذار آن بوده است. وی در زمینه ی تورم مغز و ترمیم و بازسازی جراحی دستگاه عصبی محیطی مطالعات مهمی انجام داده‌است.

پروفسور سمیعی بیشترین اعمال جراحی روی تومورهای موسوم به «نورینوم آکوستیک» انجام داده‌است.

وی در حال حاضر نیز بسیار فعال بوده، عمل‌های جراحی سنگین در قاعده مغز را انجام می‌دهد و در اغلب کنگره‌های جراحی مغز و اعصاب جهان به عنوان سخنران مدعو شرکت می‌کند.

پروفسور سمیعی همچنین در سال ۲۰۱۴ از سوی آکادمی جهانی جراحان مغز و اعصاب عنوان برترین جراح مغز جهان را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
خدا نیروی الهی بهت بده پروفسور عزیز ایرانی متشکرم.