رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: نصب دکل های مخابراتی در اطراف منازل مسکونی موجب نقض حقوق شهروندان می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد تبریزی در صحن علنی شورای شهر همدان و در جمع نمایندگان شرکت های مخابراتی با بیان اینکه حقوق شهروندی در شهر همدان رعایت نمی شود، اعلام کرد: از حق شهروندی غافل شده ایم و در زمینه اجرای حقوق شهروندی تا کنون کمیته ای تشکیل نشده است.

وی گفت: نصب دکل های مخابراتی در اطراف منازل مسکونی باعث نقض حقوق شهروندان است اما بررسی کارشناسانه ای در این خصوص انجام نشده است.

محمد تبریزی افزود: در کمیسون فرهنگی باید در مورد مساجدی که برای تامین هزینه های خود نسبت به اجاره فضاهایی از مسجد برای نصب دکل های بی تی اس اقدام می کنند بحث و تصمیم گیری شود و در مورد حقوق شهروندی که از ساکنان محله دارای مساجد نقض شده جوابگو باشند.

وی همچنین تاکید کرد: کاری که شهرداری در زمینه دفع زباله های شهری انجام می دهد در قانون درج نشده و شهرداری تنها با هدف حفظ سلامت و بهداشت عمومی شهر این وظیفه را به عهده گرفته است.

تبریزی عنوان کرد: این موضوع در مورد نصب آنتن های مخابراتی نیز صدق می کند و شهرداری باید خود را نسبت به ساماندهی این دکل ها که تعدادشان روز به روز در حال افزایش است، موظف بداند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.