تبیین دستاوردهای نظام دردهه چهارم انقلاب وظيفه اصلي روحانيان است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ جانشين نماينده ولي فقيه درسپاه کشور در همايش ائمه جمعه ، جماعات ، اساتيد و نخبگان دانشگاه های گیلان در رشت گفت : هم اکنون دشمن تمام توان خود را براي ضربه زدن به نظام ، آن هم از طريق نفوذ در اراده ها و اذهان به کاربسته که اين وظيفه روحانيان است که با تبیین دستاوردهای نظام نگذارد دشمن به هدفش نائل شود .

حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقي با بيان اينکه روحانيان سنگردار دين هستند گفت : تمام هدف دشمن اين است که از دين تعبيري جديد و سکولار ارائه دهد که روحانیان باید با رفع شبهات دینی جوانان ،مانع این کار شوند.

وي در ادامه به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات 7 اسفند اشاره کرد و گفت: هر چقدر این حضور پر شورتر باشد دشمنان نا امید تر خواهند بود .

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گيلان هم با اشاره به اينکه نخستين کنگره سرداران و 8 هزار شهيد گيلان اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد گفت : برگزاري اين کنگره کاري بزرگ و ماندگار برای گرامیداشت شهداست.

سردار محمد عبدالله پور گفت :ساخت و نصب سرديس 125سردارشهيد گيلاني، ديداربا خانواده هاي شهدا و ديدار اعضاي کنگره با رهبرمعظم انقلاب ازجمله کارهايي است که براي برپایی هرچه بهتر کنگره شهداي گيلاني به اجرا در می آید .


انتهای پیام/

برچسب ها: گیلان ، همایش ، ائمه ، جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.