متخصصان دانشگاه آزاد شهرضا پس از پنج سال کارتحقیقاتی موفق به تولید آنتی فوم های خوراکی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا اظهار داشت: آنتی فوم های خوراکی تولید شده برای مصرف کارخانه های لبنی کاربرد دارد که دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا پس از پنج سال کار تحقیقاتی اکنون کارتولید امولسیفایرها و آنتی فوم های صنعتی و خوراکی را انجام می دهد.

علی شریف زاده آنتی فوم های خوراکی را دارای قابلیت بالای اختلاط با آب و پایداری شیمیائی طولانی مدت دانست و گفت:خاصیت ضد چسبندگی این محصولات ،pH خنثی و عملکرد در دمای معمولی از جمله ویژگی های محصولات تولید شده است.

شریف زاده تاسیس شرکت های دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا را از مهمترین زیر ساخت های اقتصادی کشور دانست و افزود: تولید آنتی فوم های خوراکی توسط محققین و پژوهشگران واحد شهرضا وابستگی کشور به این دسته از محصولات راهبردی مورد نیاز را از بین برده است.

رییس دانشگاه آزاد شهرضا نقش شرکت های دانش بنیان را در تحقق و توسعه اقتصاد مقاومتی و دنیای کسب و کار حیاتی دانست و گفت: هم اکنون 21 واحد فن آوری در مراکزرشد این دانشگاه مستقر است که از این تعداد 4 واحد ندر قالب شرکت های دانش بنیان در مسیر تولید قرار دارند.



انتهای پیام/ ف ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.