با فعال شدن ۱۲۰ بازرس بهداشت استان اردبیل طرح بسیج سلامت نوروزی در استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در استان اردبیل اظهار داشت:‌ طرح بسیج سلامت نوروزی از امروز همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز آغاز شد.

محمد دانه زن افزود:‌ اجرای این طرح تا 15 فرورین‌ماه سال 95 ادامه می‌یابد تا با بازرسی بر واحدهای مختلف تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی تخلفات در این حوزه ثبت شده و به این تخلفات در اسرع وقت رسیدگی شود تا زمینه نارضایتی عمومی فراهم نشود.

وی گفت: در این مدت 120 بازرس بهداشت استان اردبیل از حدود 14 هزار واحد فعال در حوزه تهیه‌، توزیع و فروش مواد غذایی و نیز اماکن عمومی و بین‌راهی استان بازید کرده و از بروز تخلفات در این واحدها با بازرسی های مستمر و مداوم جلوگیری می‌کند.

مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه بازرسان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و شهروندان نسبت به کنترل بهداشتی محیط کار و مواد غذایی اقدام می‌کنند، گفت: بازرسی از این اماکن به مدت 45 روز از ساعت 8 صبح تا 20 شب ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: این گونه نظارت‌ها و بازرسی‌ها در کنار نظارت‌های سالیانه در این مراکز انجام می‌شود چرا که با توجه به اهمیت تامین بهداشت و سلامت مواد غذایی اجرای این طرح می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار بوده و سلامت و امنیت غذایی مردم را در ایام تعطیلات نوروزی فراهم کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.