مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از برگزاری نخستین دوره مسابقه طراحی و تولید محصولات مختلف صنایع دستی بومی و رایج استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛محمد علی حضرتی گفت: هر هنرمند می‌تواند حداکثر پنج اثر به همراه شناسنامه آن برای شرکت در مسابقه ارسال کند.

وی افزود :آثار ارائه شده باید از لحاظ محتوا و قالب، با دارا بودن هویت ایرانی، اسلامی و حفظ اصول زیبایی شناسی واجد خلاقیت و مبتنی بر اصول طراحی باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد :  ضمن استفاده از مواد اولیه طبیعی برگشت پذیر در مرحله تولید اثر، تناسب مواد اولیه مصرفی نیز مورد توجه واقع شود.

حضرتی اضافه کرد :همه آثار باید در طراحی، خلاقیت و اجراء از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان  ارتقای کمی و کیفی محصولات صنایع دستی متناسب با نیاز روز جامعه، بسترسازی جهت کشف و بروز استعدادهای نو، ایجاد تحول و بهینه سازی در طراحی تولیدات به مفهوم کلی، معرفی الگوهای موفق به تولیدکنندگان بیان کرد.

مهلت تحویل آثار از تاریخ 5 لغایت 10 اسفند 94 تعیین و داوری آثار نیز از تاریخ 11 لغایت 15 اسفند ماه می شود که ضمن اهداء جوائز به آثار برگزیده، آثار منتخب در مسابقه کشوری شرکت داده خواهند شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.