قزوین؛

بودجه 95 سازمان باغستان‌های سنتی قزوین تصویب شد

در جلسه شورای اسلامی قزوین بودجه سال آینده این سازمان یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان در شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛در این بودجه 700 میلیون تومان هزینه‌های جاری و یک میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه‌های عمرانی در نظر گرفته شد ه است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به کاهش 19 درصدی بودجه گفت :  باغستان‌های سنتی قزوین ظرفیت خوبی برای جذب گردشگری است و باید در تحقق این موضوع اقدامات لازم را انجام داد تا بتوانیم سفر مسافران داخلی و خارجی به قزوین را افزایش بدهیم.

فرج‌الله فصیحی‌رامندی افزود : نگاه ویژه به اقتصاد موجب رشد و شکوفایی کشور می‌شود و به همین دلیل باید این اقتصاد با به کارگیری راهکارهایی محقق شود تا بیشتر مشکلات مردم برطرف شود.

وی با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی و تقویت اقتصاد مقاومتی را تنها گره‌گشای مشکلات اقتصادی مردم عنوان و بیان کرد: تحقق این موضوع رشد و پیشرفت کشور را به همراه دارد به همین دلیل توجه به آن بایستی در اولویت مسئولان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه تجربه نشان داده کشورهایی که به کمک سران استکبار جهانی مانند آمریکا چشم امید دوخته‌اند، موفق نبودند، گفت: این موضوع درس عبرتی است برای همه کشورها که توقع کمک از آنها را نداشته باشند.
انتهای پیام/

برچسب ها: کاهش ، بودجه ، باغستان ، سنتی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار