دوازدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور با قهرمانی تیم اصفهان در بخش مردان پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، این رقابت‌ها با حضور 23 استان در بخش مردان و 20 استان در بخش بانوان و به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی بعثت (مادران و کودکان) تهران برگزار شد.
در پایان این رقابت‌ها و در مجموع نتایج، تیم اصفهان با 71 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، خراسان رضوی با 48 امتیاز دوم شد و گیلان با 23 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
اما در مجموع نتایج تیمی بانوان، گلستان با 47 امتیاز در رده نخست ایستاد، تهران با 34 امتیاز دوم شد و مازندران با 33 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.
در بخش انفرادی علیرضا ایزدی و حسین اعرابی هر دو از اصفهان مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند و احمد کریمی‌راد از اصفهان و بهروز کاظمی از خراسان رضوی به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
در بخش انفرادی بانوان نیز ساجده احمدی از گلستان و طاهره یدالله زاده از مازندران عنوان‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی را کسب کردند و دنیز هشتبران از تهران و فاطمه سلطانی از آذربایجان شرقی به طور مشترک سوم شدند.
حسین اعرابی، علیرضا ایزدی، احمد کریمی‌راد، علی‌اصغر دهقان ترکیب تیم آقایان و بهناز قربانی، بهناز سلمانی، اطهر عابدینی و اعظم عرب تریکب تیم بانوان استان اصفهان را در این مسابقات تشکیل می‌دادند.




انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.