در لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور زردپوشان سپاسی شیراز حریف نماینده بوشهر نشدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ در هفته ی 27 لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور تیم فجر شهید سپاسی شیراز در حالیکه میزبان ایران جوان بوشهر بود ، اما در پایان 2 – یک نتیجه را واگذار کرد تا سومین شکست پیاپی خود را تجربه کند .  
میلاد صارمی در دقیقه 5 نیمه نخست تک گل فجریها را وارد دروازه ایرانجوان بوشهر کرد .
گلهای تیم ایران جوان بوشهر را اویس کردجهان و سجاد فیض اللهی هم در دقایق 31 و 51 موفق به گشودن دروازه صالح خلیل آزاد سنگربان تیم فجر شدند .  
مهدی موسی پور داور این دیدار در وقت های اضافه نیمه نخست با نشان دادن کارت زرد دوم سلمان بحرانی بازیکن ایران جوان بوشهر را از زمین بازی اخراج کرد .  
شاگردان علی اصغر کلانتری در تیم فجر پیش ازاین مقابل تیم های گیتی پسند اصفهان و داماش گیلان شکست خورده بودند .  
سعید مغنی سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر در پایان این دیدار گفت : روی نقطه ضعف های تیم فجر بخوبی کار کرده بودیم و از همین راه توانستیم نتیجه را بسود خود به پایان ببریم ، هرچند اخراج بازیکن ما ، معادلات ما را بر هم زد .  
در پایان این دیدار علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز در نشست خبری پس از بازی حاضر نشد .  
همچنین هواداران و تماشاگران زرد پوش شیرازی در پایان دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و ایران جوان بوشهر ، با سر دادن شعارهایی علیه مسئولین استان فارس آن ها را بدلیل حمایت نکردن از این تیم مورد انتقاد قرار دادند .  
نماینده فوتبال فارس با 45 امتیاز و تفاضل گل بهتر در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفت و تیم خونه به خونه بابل با توجه به پیروزی یک – صفر در بازی با گل گهر سیرجان با 47 امتیاز جایگزین  زردپوشان شیرازی در مکان دوم جدول رده بندی مسابقات شد .
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته 28 لیگ دسته یک فوتبال کشور جمعه هفتم اسفندماه میهمان نفت مسجد سلیمان است .  
انتهای پیام/
برچسب ها: شکست ، فجر ، فوتبال ، کشور ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار