نیکپور:

مسابقات باشگاهی سناریوی کشور برگزار می‌شود

رئیس انجمن پینت بال گفت: مسابقات باشگاهی سناریوی کشور با حضور 40 تیم در تهران برگزار می‌شود.

حمید نیکپور در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد: مسابقات باشگاهی سناریوی کشور 14 اسفند در تهران برگزار می‌شود که این پیکارها فقط در بخش آقایان خواهد بود.
 
وی افزود: این مسابقات در 2 بخش قاپگان که بازیکنان قدرت شلیک بالایی دارند و به صورت انفرادی مسابقه می‌دهند و بخش پالم که یک دوره مسابقات داخلی است و امتیازات برای مسابقات آسیایی لحاظ خواهد شد برگزار می‌شود و هر یک از این مسابقات جداگانه در روزهای 11 اسفند و 13 اسفند برگزار می‌شود.
 
وی افزود: مرحله پایانی که روز 14 اسفند است بهترین تیم‌های هر مرحله با هم به رقابت خواهند پرداخت اما مسابقات ispc یا همان سناریوی کشور در این روز برگزار می‌شود.
 
نیکپور گفت: درمسابقات ispc چهل تیم شرکت می‌کنند و بیش از 120 ورزشکار حضور دارند امسال متاسفانه نتوانسته‌ایم برای خانم‌ها مسابقه‌ای برگزار کنیم.
 
وی ادامه داد: یکی از دلایلی که مانع برگزاری مسابقات بانوان شد این است که مکان درستی برای برگزاری مسابقات در اختیار نداشتیم علاوه بر این بانوان برای برگزاری این مسابقات آماده نبودند.
 
وی درباره اعزام تیم هابه مسابقات برون مرزی گفت: امسال چند مسابقه برون مرزی پیش رو داریم و تیم داتیس در مسابقات آسیایی مالزی شرکت می‌کند که یک مسابقه آزاد است و هر باشگاهی با جذب اسپانسر می‌تواند در این رقابت‌ها شرکت کند، علاوه بر این مسابقات بارسلون را هم در پیش داریم که این مسابقه بخشی از لیگ اروپایی است و ایران هم در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار