نیما زمردی گفت: با توجه گفت: با توجه به اینکه مسئولان ورزشی به ورزش پینت بال کوچکترین توجهی نشان ندادند، اما موفق شدیم در مسابقات جهانی و آسیایی موفقیت‌های چشمگیری بدست آوریم.

نیما زمردی، کارشناس پینت بال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: پینت بال سال 81 وارد کشورمان شد و از همان سال مسابقات قهرمان کشوری هم برگزار کردیم و 3 سال این مسابقات به طور کاملا حرفه‌ای سالی 4 بار بسته به موفقیت آب و هوایی در چهار استان اصفهان، خراسان، تهران و مازندران برگزار می‌گردد و این مسابقات به دو نوع تقسیم می‌شود، سیناریویی که مکانیکی بوده و موانع آن طبیعی و دیگری لیگ حرفه‌ای که الکترونیک است و موانع آن بادی است و در ایام دهه فجر مسابقات پینت بال خارج از لیگ کشوری توسط خود هیئت برگزار گردید.

وی در ادامه افزود: پینت بال تیم ملی و داوری دارد و پینت بال  افتخار داشته که در مسابقات جهانی و آسیایی نیز شرکت کند و جایزه مسابقات نیز ویژه است و همه ساله به قهرمانان نیز کاپ تعلق می‌گیرد ولی در مسابقات استانی به نفر اول 600 هزار تومان، نفر دوم 400 هزار تومان و نفر سوم 200 ت.مان است در سال 2009 نفر در مسابقات تایوان ایران موفق به کسب مقام سومی شد.

نیما زمردی همچنین تصریح کرد: کیفیت مسابقات قهرمانی کشوری بسیار بال بود و سعی می‌کنیم در سال‌های آینده کیفیت آن را به بهبودی سوق دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کاپ اخلاق به نیم داده می‌شود که مسابقات منظمی ارائه داده باشد و اخلاق ورزشی را رعایت نموده و به داور بی‌ااحترامب نکرده باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: زمردی ، پینت بال ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.