یک عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: در دوران پساتحریم، با ایجاد بسته بندی جدید و هولوگرام برای خاوریار ایرانی می‌توانیم جایگاه واقعی این محصول را در بازارهای جهانی، باز بیابیم.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: باید سعی کنیم که در دوران پساتحریم، تراز تجاری کشور مثبت شود و این موضوع باید از طریق مناطق تجاری آزاد که در زمینه صادرات فعال هستند صورت پذیرد.

نماینده مردم رشت در خانه ملت افزود: در راستای این اهداف باید به دنبال بازارهای جدید و پرسود برای محصولات خود باشیم و برندهای ایرانی را در جهان معرفی کنیم.

جعفرزاده ادامه داد: کشورهای دیگر محصولات بی‌کیفیت خاویار خود را با بسته‌بندی و هولوگرام مرغوب در بازارهای جهانی به فروش می‌رسانند و محصول درجه یک خاویار ما، به دلیل عدم استفاده از بسته بندی و هولوگرام مناسب جایگاه واقعی خود را در بازارهای جهانی از دست داده است.

وی بیان کرد: در30 گذشته بسته بندی محصول خاویار ما تغییری نکرده است و این باعث شده تا از چشم مشتریان خارجی این محصول غیر بهداشتی به نظر بیاید.


وی در پایان ابزار امیدواری کرد: با تغییر بسته‌بندی خاویار و ایجاد هولوگرام مشخص برای آن در آینده شاهد رونق فروش این محصول در بازارهای جهانی باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار