جانشین فرمانده کل سپاه گفت: داستان بحر تا نهر اسراییل پایان یافته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم گرامیداشت شهید مغنیه که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد اظهار داشت: شهید مغنیه مسیر شکست ناپذیری و تسخیرناپذیری را ایجاد کرد و به فخر لبنان تبدیل شد. 


وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی مغنیه عنوان داشت: عماد مغنیه در ایجاد یک ساختمان دفاعی قدرتمند و عملیات استشهادی ضد امریکایی  که ۲۷۰  نفر کشته شدند نقش مهمی داشت.  


جانشین فرمانده کل سپاه گفت: برخی از مقامات عربی فکر می کردند ارتش اسراییل شکست ناپذیر است اما عماد مغنیه و مردان مقاومت از لبنان با جغرافیای کوچک یک کشور با جغرافیای بزرگ و مهم ساختند. 

سردار سلامی با بیان اینکه در چند جنگ اعراب از اسراییل شکست خورد گفت: بلندی های جولان و صحرای سینا و کرانه باختری و فلسطین اشغال شد ؛ اما وقتی شکوفه های انقلاب در جهان اسلام شکفته شد  از سال ۱۹۹۶  تاکنون شکست های مختلفی به صهیونیست ها وارد امد. 

وی با اشاره به شکست های ارتش اسراییل در غرب اسیا عنوان داشت: شعار اسراییل از مدیترانه  تا فرات بود که روی پرچم نحسش دیده می شود ؛ اما فلسطینی ها و لبنانی ها با جهاد باعث شدند تا اسراییل دیوار حایل را ایجاد کند و داستان نهر تا بحر پایان یافت. 

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به توانمندی نظامی حزب الله ادامه داد: حزب الله صدها هزار موشک در زمین کاشته شده و هرجا در سرزمین های اشغالی را لازم باشد هدف قرار می دهد و تا ۲۵  سال اینده اسراییلی وجود نخواهد داشت. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار