جانشین فرمانده کل سپاه گفت: بدون توجه به تهدیدها توان موشکی خود را افزایش می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران اظهار داشت: امام راحل (ره) با نگاه ژرف خود در فلب سیاست‌های سلطه‌طلبان نفوذ کرد و آن را به لرزه درآورد و مقام معظم رهبری نیز با آرامش و صبر ملت را از دریای خروشان فتنه عبور دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: در رهبری جمهوری اسلامی جلوه‌ای از نبوت و نمادهای درخشانی از حکومت علوی وجود دارد؛ او رهبری بزرگ است که توانست تمرکز قوای نظامی دنیا را از ملت ایران دور کند و جبهه وسیعی را علیه کسانی که می‌خواستند بر امت اسلامی حاکم شوند به وجود آورد و با نفوذ در تمام تاکتیک‌های دشمنان آنها را خنثی کرد.

وی درباره حماسه 9 دی اظهار داشت: امروز در ایام تجلیل و تکریم از یک ملت بزرگ به نام ملت ایران هستیم چون حماسه‌ای بزرگ آفریدند؛ واقعه‌ای که ملت ایران توانست در یک روز تمام سیاست‌های دنیا را در هم بشکند. 9 دی اوج شکوه ملت و بیداری و هوشیاری و عمل تمام کننده ملت ایران و تجلی روح عاشورا در این ملت بود.

وی ادامه داد: ملت ایران در حماسه 9 دی به تعبیر مقام معظم رهبری باطل کننده شحر دشمنان بودند؛ دشمنانی که می‌خواستند پیروزی بزرگ ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را به شکست بکشنانند و برای رسیدن به این مقصود به کمک کسانی که در زمان انقلاب برای خود آبرو کسب کرده بودند دست به فتنه و آشوب زدند.

سردار سلامی درباره فتنه‌گران گفت: فتنه‌گران کسانی بودند که به خاطر قدرت طلبی خود به سمت کشورهای غربی سوق یافتند و به خاطر شرارت‌ها و نمک‌نشناسی آنها بود که فتنه شکل گرفت ولی ملت ایران با حرکتی طوفانی کاخ رویایی آنها و دشمنان این کشور را ویران کردند. فتنه سال 88 باعث شد تا نفس‌های انقلاب دوباره در روح ملت دمیده شود و با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در برابر فتنه‌گران ایستادند.

وی ادامه داد: ملت ایران در طول تاریخ دوتجربه مهم به دست آورد؛ اولین تجربه و دست آورد آن بود که ملت ایران فهمیدند که اگر امام خود را تنها بگذارند دشمنان برای سرنگونی او به هر کاری دست میزنند مانند حادثه‌ای که برای امام حسن (ع) رخ داد. دومین تجربه مداخله آمریکا در اسلام بود که باعث شد تا مسائلی مانند جنگ و خونریزی در میان مسلمانان به وجو آید.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: این مداخله‌ها ادامه داشت تا زمانی که انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل صورت گرفت و به تمام این سلطه‌گری‌ها خاتمه داد ولی چون پیامدهای این انقلاب برای کشورهای غربی سخت بود و همچنین چون آنها می‌دانستند که این پیامدها به خارج از ایران میرود با آن به مقابله پرداختند. اول با شروع جنگ تحمیلی می‌خواستند نظام را در هم بشکنند که جوانان این مرز و بوم این اجازه را ندادندو با تقدیم 200 هزار شهید پایه‌های نظام را محکم کردند.

وی افزود: بعد از آن دشمن متوسل به جنگ روانی و اقتصادی شد و می‌خواست با ایجاد فتنه در داخل؛ کشور را مورد تهاجم قرار دهد ولی ملت ایران با آن نیز مقابه کردند و نشان دادند که دشمن در هر سطحی اگر بخواهد با اقتدار ایران بازی کند پاسخ سختی به آنها می‌دهد. ما توانستیم تمرکز دشمن را از بین ببریم و راه‌های ارتباطی انها را نیز از کشور خارج کنیم ولی آنها منتظر بودند تا به نظام مقدس ما لطمه بزنند و در سال 88 به خاطر قدرت‌طلبی برخی این فرصت را پیدا کردند و به خاطر هوشیاری ملت ایران شکست خوردند.

سردار سلامی ادامه داد: امروز ما بعد از گذشت 6 سال از آن حادثه به یک قدرت بزرگ نه فقط در منطقه بلکه در دنیا تبدیل شدیم و تا نقاط مختلفی از دنیا فرهنگ انقلابی خود را گسترش دادیم، تبدیل شدن فلسطن به یک قدرت هم به خاطر پیامدهای انفلاب اسلامی ملت ایران بوده و در سوریه و عراق نیز که امروز یک ارتش مردمی قدرتمند در برابر متجاوزان ایستاده‌اند به برکت انقلابی که در ایران به رهبری امام راحل رخ داد است. قدرت ایران امروز فراتر از آن است که بر روی نقشه گنجانده شود؛ هیمن اقتدار باعث شده تا آمریکا در منطقه سردرگم و گیج بماند و ملت عزیز ایران شاهد هستند که دیگر هیچ میز مذاکره‌ای وجود ندارد که برای حل مسائل مهم منطقه و دنیا ایران در آن حضور نداشته باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پیرامون بحث موشکی اظهار داشت: امروزه آمریکایی‌ها درباره قدرت موشکی ما بحث می‌کنند و می‌خواهند آن را تحریم کنند و ما نیز در پاسخ به آنها می‌گوییم تا زمانی که تجاوزات و غارت‌گری‌های شما ادامه دارد و تا زمانی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنید ما نیز توان موشکی خود را افزایش می‌دهیم. ملت غیور ایران بدانند که ما امروز انبارهای موشکی و تونل‌های طویلی از موشک‌های آماده پرتاب داریم و برای مابقی موشک‌هایی که تولید می‌کنیم دچار کمبود فضا هستیم ولی با این وجود توان موشکی خود را افزایش می‌دهیم.

وی ادامه داد: عزت در شأن ملت ایران است و ما تکیه‌گاه محکم برای اسلام و کشورهای اسلامی هستیم؛ ما هرگز نوشته‌های غربی برروی کاغذ را نمی‌خوانیم و در برابر زیاده خواهی‌های آنها ایستادگی می‌کنیم. کشورهای غربی ایران را تهدید می‌کنند که همه گزینه‌ها روی میز است ولی از آن طرف از ما خواهش می‌کنند که توان نظامی خود را افزایش ندهیم ولی این یک رویا است آمریکا دارد و میان رویا تا واقعیت فاصله زیادی وجود دارد.

جانشین فرمانده سپاه درباره ادعای پرتاب موشک به سمت کشتی آمریکایی اظهار داشت: آمریکایی‌ها ادعا می‌کنند که قایق‌های سپاه به سمت آنها موشک شلیک کرده‌اند که این مطلب صحت ندارد و ما به آنها می‌گوییم که اگر این ادعا صحت داشت و اتفاق افتاده بود اول خود ما آن را به صورت آشکار اعلام می‌کردیم؛ این صحبتی که صورت گرفته به خاطر رعب و وحشتی است که آنها از ایران دارند؛ ما یک کشور کاملا مقتدره با توان نظامی بالا هستیم و مسیر خود را برای حفظ اقتدارمان ادامه می‌دهیم.

سردار سلامی در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: آنها که به قدرت پوشالی آمریکا وابسته بودند؛ دیدند که هیچ‌گاه ایران با آنها همکاری نخواهد کرد زیرا اهداف هر دو طرف به صورت دو خط موازی است که هیچ‌وقت به هم نمی‌رسند. آمریکا شیطان بزرگ و نشانه باطل است و ما که بر حقیم به هیچ عنوان با آنها توافق نمی‌کنیم.




انتهای پیام/





برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۲ دی ۱۳۹۴
مشکلات معیشتی داریم ولی امنیت و آرامشمان را به نان نمیفروشیم حتی اگر بمیریم
هیهات من الذله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۲ دی ۱۳۹۴
سردار رومن حساب کن..من سرباز ولایتم هروقت لازم بشه زندگیم برای کشور میزارم..امریکا غلطی نمیتونه بکنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۲ دی ۱۳۹۴
سردار خدا قوت ..یه بزرگی کن مارو ببرن سوریه.یه چنتا از این داعشیهارو بکشیم خودم مردم فدای ه تار موی رهبر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۲ دی ۱۳۹۴
آفرین سردار
ما که منتظریم سفره شهادت دوباره باز بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۱۲ دی ۱۳۹۴
واقعا این صدای اصلی ملت بود ما دیپلماسی التماسی نمی خواهیم ما اقتدار را می خواهیم ،حفظ شود وبه اقتصاد مقاومتی فکر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۱۲ دی ۱۳۹۴
انشالله موشک درست کنیم تا خود واشنگتن بتونه بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۱۲ دی ۱۳۹۴
تامین پشتوانه امنیتی کشور کار پسندیده ای است و باید ادامه پیدا کند ولی تو رو خدا در کنار ان فکری به حال اقتصاد کشور هم بکنید گرانی پدر مردم را درآورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۲ دی ۱۳۹۴
به کوری چشم دشمنامون تا میتونید موشک بسازید... سردار تو انبارهای حزب الله هم بزارید..
United States of America
ناشناس
۰۶:۲۶ ۱۲ دی ۱۳۹۴
افرین.برشمافرزندان.غیور.اسلام.ومسلمین.به.وجود.شماافتخار
میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۲ ۱۲ دی ۱۳۹۴
سالاری سردار.اربابی.نوکرتیم.افتخار ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۹ ۱۲ دی ۱۳۹۴
سلام سردار.بگفته امام امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .ملت باشماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۹ ۱۲ دی ۱۳۹۴
لبیک یا حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۲ دی ۱۳۹۴
ملت ماتنهاملتی خواهدبودکه بایدزمینه سازقیام مهدویت باشد.دراین راستا فقط بامالیدن پوزه آمریکا وایادی اش درمنطقه به خاک مقدمات ظهورفراهم میشه.زنده بادرهبرشجاع وقاطع که ازنسل علیست.چه غم دیوارامت راچوباشدنوح کشتیبان.زنده باد شیرمردان وزنان مهد آرش ورستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۲ دی ۱۳۹۴
به نام خدای امام حسین علیه السلام
من یک پیشنهاد دارم، و آن اینکه در ورودی های شهرهایمان تندیس
شهید حاج حسن طهرانی مقدم را قرار دهیم .
برای شادی روح شهید مذکور و همه ی شهدای ایران اسلامی صلوات
می فرستیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۲ دی ۱۳۹۴
خدا قوت دلاوران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۲ دی ۱۳۹۴
سردار سلامی. درود برشما که هروقت صحبت میکنید چنان قاطع وپرصلابت است كه مردم میفهمند کوه باعظمتی همچون سپاه پاسداران پشت. انهاست.خداوند. یار و یاورتان. یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۱ دی ۱۳۹۴
اعدولهم من استطعتم من قوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۱ دی ۱۳۹۴
ما باید وارد جنگ با آمریکا بشیم تا قدرت اسلام رو ببین زند باد رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۱ دی ۱۳۹۴
توان موشکی ما به خواست خدا باید در جهان بی نظیر شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۱ دی ۱۳۹۴
درود بر سردارهای امام زمان جونم خدا قوت برای رسیدن به هدف راهی جز رفتن نیست پس با شتاب به سمت هدف تهائی و برافراشتن پرچم حق علیه باطل حرکت کنید ما هم تا آخرین لحظه با شمائیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۱ دی ۱۳۹۴
سردارخسته نباشی دلم میخواد موشکی بسازی که از اینجابشه پنتاگون زد. اگه بشه چی میشه از بروبچ خودمون هرچی بگی بر میاد انشا.. به امید ان روز سلام منو به همشون برسون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۱ دی ۱۳۹۴
رئیس جمهورهم نبایدکوتاه بیاد کارش درست بود که درمقابل تحریم به وزیردفاع دستورادامه تولید توان موشکی را داد انصافآ این اقدامش درتاریخ ثبت خواهدشد زنده بادمردان غیور
Iran (Islamic Republic of)
حامد خان
۰۰:۵۶ ۱۲ دی ۱۳۹۴
برادر عزیز فرمانده کل قوا حضرت آقا هستند. رئیس جمهور در این خصوص اختیاری ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۱ دی ۱۳۹۴
سردار روی ماهم حساب کن .
آماده ایم آماده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۱ دی ۱۳۹۴
جواب های راباید هوی داد اگه درمقابل آمریکا که سرکرده متجاوزان درجهان است کوتابیای سواستفاده میکند ونقشه اش را عملی میکند ولی اگه درمقابلش بااقتداربایستی هیچ غلط زیادی نمیتواند بکند آفرین وهزارآفرین به سپاه مقتدرایران وتمام نیروهای مسلح ودرودوسلام بررهبرشجاع مان وسردارسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۱ دی ۱۳۹۴
هزاران هزار دورود بر جعفری ها، سلامی ها، سلیمانی ها و دیگر سربازان ولایت......زیر سایه ی امام زمان پایدار باشید الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۱ دی ۱۳۹۴
لطفا" روی موشک ها شعار مرگ بر امریکا واسرائیل حک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۱ دی ۱۳۹۴
درود بر سردار سلامی...دمت گرم ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۱ دی ۱۳۹۴
لشکر خدا همیشه پیروز است، خدا قوت عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۱ دی ۱۳۹۴
تا اخرین قطره خونمون از مرزهای کشورمون دفاع میکنیم لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۱ دی ۱۳۹۴
خدا قوت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۱ دی ۱۳۹۴
خدا قوت سردار ما عاشق محمدیم (ص)ما عاشق ولایتیم ما عاشق رهبریم زنده باد ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۱ دی ۱۳۹۴
زنده باشی سردار....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۱ دی ۱۳۹۴
احسنت بر سردار عزیز انصافا شما یکی از استوانه های نیروهای مسلح و نظام هستید خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۱ دی ۱۳۹۴
خدا یارت سردار عشقست ابولفضل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۱ دی ۱۳۹۴
سلام بر سردار سبز پوش با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۱ دی ۱۳۹۴
سردار عزیز و سرداران عزیز
بعد از سخنان حضرت اقا سخنان و حرفهای پر معنا و مقتدرانه شماهاست که باعث غرور و امید ما میشود
همییییییییییییییییییییشه عاشق شما هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۱ دی ۱۳۹۴
سران استکبار بویژه سران آمریکا با طنابی که خود بافته اند نابود خواهند شد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۱ دی ۱۳۹۴
خدا قوت سردار اسلام ؛ پیروان حق در برابر شیطان بايستيد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۱ دی ۱۳۹۴
سلام بر تو سردار بزرگ ، شجاع، دلاور، بازمانده دوران دفاع مقدس که با نطق پیش از خطبه ها روح شهدا و امام شهدا را شاد وتجدید میثاقتان را با شهدا وامام شهدا ثابت کردین، و دل ملت ایران را با خود همرا کردید ، به پاس همت شما با شما همرا می شویم طبق روال همیشگی می گوییم مرگ بر آمریکا، بهکوری چشم دشمنان خدا حفظتان کند، آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۱ دی ۱۳۹۴
درود بر تمامی نیروهای نظامی موجود در ایران که هرکدام گوشه ای از کار تجهیز نیروهای مسلح را انجام می دهند و مملکت را از شر دشمنان در امان نگه می دارند
درود بر ارتش و سپاه و بسیج و مردم شهید پرور و تمامی دلسوزان مملکت و درود بر سربازان گمنام نظام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۱ دی ۱۳۹۴
آفرین بر شما ای سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۱ دی ۱۳۹۴
یهو بیا به تفنگامون هم گیر بده تحریمشون کن دیگه!!!!!!!!!
ما تازه گرم ساختن موشک شدیم :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۱ دی ۱۳۹۴
ما آمریکا را زیر پا می گذاریم...( دیگه چیزی نمونده)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۱ دی ۱۳۹۴
اگر رهبرعزیز دستور بده. آمریکا بایددرخاورمیانه با خاک یکسان شود لبیک یا امام خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۱ دی ۱۳۹۴
احسنت سردار خیالتان راحت ما یکی از همان دلاور مردان دهه شصتیم وای به حال دشمن اگه بخواهد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۱ دی ۱۳۹۴
بدانید هر کسی که ایرانی است از تلاش شما تقدیر میکند و پشت شماست و اگر غیر از این باشد قطعا بی هویت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۱ دی ۱۳۹۴
ما امریکا رو زیر پا له میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۱ دی ۱۳۹۴
مرگ بر آمریکا و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۱ دی ۱۳۹۴
درود برتو سردار سلامی که از فرامین مقام معظم رهبری پیروی میکنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۱ دی ۱۳۹۴
آمریکا عصبانی باش و از عصبانیت بمیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۱ دی ۱۳۹۴
اگه جا نداری بده یمن اونجا خیلی نیاز هست به نفع خودمون هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۱ دی ۱۳۹۴
لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۱ دی ۱۳۹۴
خدا قوت سرار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۱ دی ۱۳۹۴
درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
و درود بر فرزند صالحش سپاه قدس
که خواب را از چشم دشمنان ربوده اند
و درود بیشتر بر شما که این پیام را می خوانید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۱ دی ۱۳۹۴
سردار ها مایع غرور ما هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۱ دی ۱۳۹۴
خیلی دوست دارم سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۱ دی ۱۳۹۴
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۱ دی ۱۳۹۴
با فرمان از امام خامنه ای می توانیم تمامی سرزمین های مزدور آمریکارا در منطقه با خاک یکسان کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۱ دی ۱۳۹۴
ما باید هر چه که آمریکا روش حساسه بیشتر تقویت کنیم تا لجشون در بیاد و کمتر زورگویی کنن؛قبلا به انرژی هسته ای گیر دادن الان به سیستم موشکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۱ دی ۱۳۹۴
درود بر سردار بزرگ ایران سردار سلامی عزیز.من یک جوان هستم سردار با مشکلات فراوان ولی همیشه عاشق سپاه بودم به خاطر کلاس کار سپاه در ساختن تجهیزات نظامی و ساخت پهبادهای خشگل.سردار ما با تمام مشکلات کنار میایم و میجنگیم و درس میخونیم فقط شما رو به خدا شما همواره تجهیزات پیشرفته و به روز بسازید تا ایران عزیز امن باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۱ دی ۱۳۹۴
ما باید هر چه که آمریکا روش حساسه بیشتر تقویت کنیم تا لجشون در بیاد و کمتر زورگویی کنن؛قبلا به انرژی هسته ای گیر دادن الان به سیستم موشکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۱ دی ۱۳۹۴
ما باید هر چه که آمریکا روش حساسه بیشتر تقویت کنیم تا لجشون در بیاد و کمتر زورگویی کنن؛قبلا به انرژی هسته ای گیر دادن الان به سیستم موشکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۱ دی ۱۳۹۴
ما باید هر چه که آمریکا روش حساسه بیشتر تقویت کنیم تا لجشون در بیاد و کمتر زورگویی کنن؛قبلا به انرژی هسته ای گیر دادن الان به سیستم موشکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۱ دی ۱۳۹۴
علی یارت سردار.ما پشتتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۱ دی ۱۳۹۴
دفاع در جمهور ی اسلامی ایران اصل میباشد فرماندهی سیاستهای اقتصاد مقاومتی منشأ تجربه و...دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۱ دی ۱۳۹۴
سلام. برای حفاظت از منافع این ملت حتی لحظه ای تولید موشک را قطع نکنید. در این منطقه بی ثبات امید ما ایرانیان به توان نظامی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۱ دی ۱۳۹۴
دست مریزاد سردار . باعث قوت قلب مایی عزیز . قابل توجه صهیونیست ها وآل یهود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۱ دی ۱۳۹۴
خدا قوت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۱ دی ۱۳۹۴
احسنت بر تو سردار
آخرین اخبار