کارگردان نمایش «همه دزدها که دزد نیستند» از دزدیده شدن حقایق در نمایش خود و عواقب آن گفت.

دزدیده شدن حقایق در تالار محرابحسین حسینی کارگردان نمایش «همه دزدها که دزد نیستند» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص نمایش خود گفت: این اثر داستانی با یک زمینه طنز اما لبخندهای زهرآلود دارد که باعث می‌شود تا تماشاگر برای مدتی پوزخندهایی بر روی  لبانش نقش ببندد.
 
وی درباره نمایش ادامه داد: اثر در خصوص دزدیدن حقایق آدم‌ها از یکدیگر است که از آن طرف دروغ را جایگزین می‌کنند و در نهایت همه به نوعی به سر یکدیگر کلاه می‌گذارند و گناه می‌کنند.
 
حسینی در راستای سبک و اجرای نمایش اذعان کرد: با وجود اینکه نمایش با خنده‌های سیاهی همراه است اما اجرا به سمت سبک فانتزی رفته و در رنگ‌های دکور از قرمز و زرد استفاده شده تا به صورت نمادگرایانه همراه با مضمون اثر پیش برود.
 
کارگردان نمایش «همه دزدها که دزد نیستند» در رابطه با بازیگران اثر خود بیان کرد: پیمان یاحقی کسی بود که از این گروه حمایت کرد و تمام بازیگرانم از دانشجوهای خودم هستند و چقدر خوب است تا بتوانیم آنها را حمایت کنیم تا  راهی برای پیشرفت آنها به وجود آید.
 
وی در خصوص ساختار نمایشی اثر مطرح کرد: براساس ساختار نمایشنامه اثر نمایش را طراحی کرده‌ام و با توجه به محتوای متن به درستی پیش رفته‌ایم از طرفی می‌توانم بگویم که هیچ قسمتی از نمایشنامه حذف نشده است.
 
گفتنی است؛ نمایش «همه دزدها که دزد نیستند» به کارگردانی حسن حسینی در سال محراب از 26 بهمن الی 21 اسفند ماه روی صحنه می‌رود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار