سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمی گفت: ۱۰۲ هکتار از اراضی ملی تصرف شده در شهرستان گرمی با تلاش حافظان منابع طبیعی و با همکاری دستگاه قضایی رفع تصرف شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ولی فصیحی در جلسه بررسی روند آزادسازی و رفع تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی در شهرستان گرمی اظهار داشت: 102 هکتار از اراضی ملی تصرف شده در شهرستان گرمی با تلاش حافظان منابع طبیعی و با همکاری دستگاه قضایی شهرستان از متصرفان خلع ید و به بیت‌المال برگردانده شد.

وی گفت: در راستای حفاظت وصیانت از منابع طبیعی و اراضی ملی این میزان اراضی توسط متعرضان به حریم اراضی غصب شده بود که با اجرای قانون و تلاش انجام شده توانستیم حکم رفع تصرف این اراضی را از مراجع قضایی کسب کنیم.

فصیحی با بیان اینکه این اقدام در راستای حراست از اراضی ملی و احقاق بیت‌المال انجام شده است، تصریح کرد: در همین راستا پرونده قضایی در محاکم دادگستری از متصرفان و متهمان تشکیل شد و احکام لازم نیز در ارتباط با آنها صادر شده است.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمی افزود: قسمتی از این میزان اراضی رفع تصرف شده با مشارکت جوامع محلی مورد عملیات احیاء و اصلاح قرار گرفت و مابقی اراضی رفع تصرف شده در قالب پروژه‌های اصلاح مراتع در آینده نزدیک احیاء خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، رفع ، تصرف ، اراضی ، ملی ، گرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.