فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت:‌ جشنواره معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های عشایر شاهسون در در پارس‌آباد برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر صمدی افزود: جشنواره معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های عشایر شاهسون در آینده نزدیک در پارس‌آباد برگزار شده و ظرفیت‌های این قشر تلاشگر معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه اغلب عشایر استان اردبیل در شهرستان پارس‌آباد ساکن هستند، تصریح کرد: 47 درصد از عشایر استان اردبیل در پارس‌آباد ساکن بوده و قسمت عمده گوشت قرمز، پشم و لبنیات استان اردبیل را تامین و روانه بازارهای شهرستان و استان می‌کنند.

فرماندار پارس آباد افزود: 32 هزار نفر جمعیت عشایری شهرستان پارس‌آباد در 200 قشلاق زندگی می‌کنند که باید برای توسعه زیرساخت‌های راه مواصلاتی آبرسانی و سایر خدمات رفاهی ارائه شده به جامعه عشایری شهرستان بیشتر توجه و اقدام شود تا زمینه‌ رفاه و آسایش این قشر زحمتکش را در شهرستان شاهد باشیم.

صمدی از اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح مجتمع آبرسانی احمدلو و 500 میلیون تومان برای مرمت و بهسازی راه‌های عشایری و نگهداری پمپاژهای آبرسانی فتحلی و گلمعلی خبر داد و گفت: با تخصیص این اعتبارات اقدامات عمرانی و خدماتی در مناطق عشایرنشین شهرستان پارس‌آباد افزایش و توسعه یافته و رضایتمندی این قشر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.