معاون پارلمانی دانشگاه آزاد گفت: در طی یک سال اخیر و مدت زمان بین اجلاس 69 تا 70 این دانشگاه اقدامات متعددی در جهت بهبود وضعیت کمی و کیفی این دانشگاه صورت گرفته است.

حجت الاسلام علی عسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عملکرد این معاونت در استانه اجلاس هفتادم دانشگاه آزاد گفت: کسب حمایت بیش از 200 تن از نمایندگان مجلس شورای  اسلامی درباره توزیع مقاطع و رشته‌های تحصیلات تکمیلی، باز پس گیری امضای نمایندگان مجلس از طرح دو فوریتی نحوه استخدام مستخدمین و کارکنان دانشگاه و تبدیل آن به طرح یک فوریتی، تلاش در جهت تصویب طرح متمرکز شدن کنکور در مجلس و همچنین پیگیری موارد خلاف سیاست‌های کلی و خلاف قانون بودن طرح یاد شده اقداماتی بود که از طریق مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان طی یکسال اخیر انجام شده است.


وی افزود: برگزاری جلسه مشترک با معاون و وزیر اقتصاد و دارایی با معاون  اداری و مالی دانشگاه جهت کاهش مالیات دانشگاه‌های غیردولتی و طراحی ساختار سازمانی از دیگر اقدامات انجام شده از اجلاس 69 تا 70 این دانشگاه بوده است.

عسگری خاطرنشان کرد: تنظیم و تصویب تاپ چارت جدید حوزه معاونت امور مجلس جهت ارتقای کمی و کیفی یکی از مهمترین برنامه‌های معاونت پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی است.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد با بیان این که استقرار دفتر امور مجلس در مجلس شورای اسلامی برای تعامل دانشگاه و نمایندگان بوده است اظهار کرد: کسب حمایت و تقدیر 242 نفر از نمایندگان مجلس از دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در خصوص توسعه تحصیلات تکمیلی و افزایش بومی گزینی دانشجویان دانشگاه یکی دیگر از اتفاقاتی بود که طی یک سال اخیر تا آستانه اجلاس هفتادم دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار