اظهارات مسئولان سایپا و پرسپولیس در مورد ظرفیت سکوها جنجال بزرگی به راه انداخته است.

جنجال بزرگ در آستانه بازی پرسپولیس – سایپابه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسئولان سایپا اعلام کردند که فقط 10 درصد سکوها به هواداران پرسپولیس اختصاص دارد و مابقی در اختیار نارنجی پوشان سایپا است.

سایپایی ها از حضور تعداد هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هراس دارند. بر این اساس آن ها حاضر نیستند که ظرفیت بیشتری در اختیار هواداران سرخ پوشان پایتخت قرار دهند.

باشگاه سایپا شرط هایی همچون خرید کل بلیت ورزشگاه از سوی پرسپولیس و پرداخت 20 درصد مطالبات سازمان لیگ را لازمه رایگان شدن بازی اعلام کرد.

به نظر می رسد نارنجی پوشان سایپا سنگ بزرگی جلوی پا پرسپولیسی ها انداختند.

به هر حال پرسپولیسی ها انتظار داشتند که این بازی هم برای تماشاگران رایگان شود اما با مخالفت مسئولان سایپا مواجه شدند.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس در این باره گفت:‌ با توجه به ظرفیت حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی فردا به صورت بلیت فروشی برگزار می شود تا تعداد مشخصی از هواداران پرسپولیس به ورزشگاه بیایند. این موضوع از اختیارات تیم میزبان است که چه تعداد صندلی به تماشاگران تیم مهمان اختصاص دهد. باشگاه پرسپولیس در این زمینه تابع قوانین سازمان لیگ است و از آن پیروی می کند.

به هر حال باید دید چه تعداد هوادار پرسپولیس به ورزشگاه آزادی می روند و اگر هواداران بیشتر از میزان مقرر به ورزشگاه آزادی بروند چه اتفاقی رخ می دهد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.