با شکست شهرداری ساوه و برد دانشگاه ازاد جایگاه دو تیم در جدول رده بندی تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال در هفته یازدهم در دو گروه پیگیری شد که در گروه ب این مسابقات در حساس ترین دیدار تیم صدرنشین زاگرس اهواز موفق شد با برتری قاطع و پرگل مقابل رسالت کرمان جایگاهش را در جدول رده بندی مستحکم تر از قبل کند. در این دیدار زاگرسی ها در خانه با نتیجه 5 بر صفر از حریف پیش بودند و تلاش دو تیم در دقایق پایانی به نتیجه 7-3 ختم شد تا این تیم جنوبی با 26 امتیاز چهار امتیاز برتری نسبت به تیم دوم تنها یک برد از سه هفته پایانی برای صعود به مرحله نهایی نیاز داشته باشد.
اما شهرداری ساوه که پیش از این در مکان دوم جدول بود در شهریار با نتیجه 3-1 مغلوب تیم چکاد شد. ساوجی ها که از هفته اول در مکان اول یا دوم قرار داشتند با تداوم ناکامی ها در چند هفته اخیر در بدترین زمان ممکن قافله را باختند تا حالا با دو امتیاز اختلاف در جایگاه سوم قرار گیرند.
تیم دانشگاه ازاد تهران هم در این هفته در نبردی سخت در شیراز موفق شد شاهدی ها را با نتیجه 2-1 شکست دهد تا با توجه به شکست شهرداری به جایگاه دوم جدول صعود کند. دانشگاهی ها با توجه به دو بازی خانگی در سه هفته پایانی در شرایطی خوبی برای صعود قرار گرفت.
در اخرین بازی این گروه هم تیم پاژ مشهد در قزوین تیم کشاورز قزوین را با نتیجه 5-1 شکست داد تا شاگردان عبدالهی اخرین شانس خود برای بقا را هم از دست بدهند. قزوینی ها با این نتیجه فقط می توانند چشم انتظار معجزه باشند وگرنه امتیازی که سالهاست توسط عبدالهی فروخته نشده بدون پول از دست خواهد رفت.


انتهای پیام
برچسب ها: لیگ ، یک ، فوتسال ، تیم ها ، جدول ، گروه ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار