برد به موقع سن ایچ در روز توقف ارژن/ اتلیه طهران تنها تعقیب کننده بالانشینان

تیم های فوتسال سن ایچ ساوه و اتلیه طهران قم با برتری مقابل رقیبانشان همچنان با فاصله سه امتیاز در نبرد برای صعود باقی ماندند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در گروه الف لیگ دسته اول امروز سن ایچ ساوه موفق شد در خانه تیم استقلال نوین ماهشهر را در هم بکوبد. در این دیدار هاهشهری ها بازی را خوب شروع کردند اما رفته رفته اختیار بازی را از دست داده و تیم میزبان با نتیجه 5-1 به برتری رسید تا با 21 امتیاز پشت سر ارژن قرار بگیرد. تیم صدر نشین ارژن شیراز هم در خانه با شهروندنکا دیدار کرد که با وحود پیش بودن تیم صدر نشین شاگردان زرخانلی در دقایق پایانی یک گل زدند تا بازی با حساب دو بر دو به پایان برسد. ارژنی ها با این نتیجه با 25 امتیاز تا حد زیادی صعودشان را قطعی کرده اند و تنها به دو امتیاز برای صعود در سه هفته پایانی نیاز دارند.
تیم سوم جدول یعنی اتلیه طهران قم هم در کاشان موفق شد حریف قعرنشینش را با نتیجه 3-1 شکست دهد تا با 18 امتیاز همچنان در تعقیب سن ایچ باقی بماند. اتلیه ای ها امیدوارند در بازی رودررو در قم تیم سن ایچ را شکست دهند و به جای این تیم به مرحله دوم صعود کنند. در اخرین دیدار امروز گروه الف هم تیم مبل کریمی موفق شد در ادامه روند خوب خود تیم پاس قوامین را با حساب 4-2 شکست دهد تا 12 امتیازی شده و خیالش از بابت پایین جدول راحت شود. پاس قوامین هم با این شکست عملا شانسش را برای صعود از دست داد تا در سه هفته پایانی تنها سه تیم برای صعود از این گروه تلاش کنند.


انتهای پیام
برچسب ها: لیگ ، یک ، فوتسال ، تیم ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار