فرمانده انتظامی استان از عمليات شناسايی و دستگيری باند 3 نفره مواد مخدر و کشف 70 کيلو ترياک در نايلون های خيار خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از کرمانشاه ؛سردار"منوچهر امان اللهی"گفت:در پی کسب خبری مبنی بر فعاليت افرادی به صورت باندی در امر تهيه و توزيع مواد مخدر،بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود:ماموران با انجام يک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات پليسی ضمن شناسايی قاچاقچيان موادمخدر و اعضای اصلی اين باند،دريافتند،متهمان قصد دارند يک محموله ترياک را با استفاده از يک دستگاه خودرو کاميون در پوشش بار خيار از استان های شرقی وارد استان کرمانشاه کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات فنی و اطلاعاتی پليس برای شناسايی و توقيف خودرو، از هماهنگی های قضائی در اين ارتباط خبر داد و افزود:ماموران با شناسايی خودروی مورد نظر و تعقيب و مراقبت از آن، سرانجام اين خودرو را هنگام ورود به ميدان تره بار شهر کرمانشاه متوقف کردند.
سردار "امان اللهي" اظهار داشت:ماموران در بازرسی از اين کاميون که حامل بار خيار بوده،موفق شدند،70کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک را که به طرز ماهرانه ای در بين بار جا سازی شده بود،کشف کنند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به دستگيری سه نفر متهم در اين خصوص گفت:متهمان پس از تشکيل پرونده برای مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، محموله ، تریاک ، طعم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.