تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان در 20 هفته لیگ پانزدهم صدر جدول را به یکدیگر پاس داده‌‌اند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از هشت مرداد 94 آغاز شد و پس از گذشت 20 هفته از آن تیم فوتبال استقلال خوزستان با کسب 37 امتیاز صدرنشین است. اما نکته جالب توجه در رقابت‌های این فصل قانون پایستگی آن است.
 
به جز 3 هفته نخست فصل 1395-1394 که زردپوشان اصفهانی با 3 برد پیاپی در صدر جدول قرار داشتند پس از آن رتبه نخست جدول در انحصار آبی‌پوشان تهرانی و خوزستانی قرار داشت و رتبه اول بین این دو تیم جا به جا می‌شد.
 
استقلال خوزستان: شاگردان پپ وطنی که سومین سال حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان دادند و همچنان صدرنشین هستند.
 
آبی‌ها که سال گذشته با شکست مس کرمان در پلی‌‌آف در لیگ ماندنی شدند با جذب بازیکنان جوان و بومی در صدد بودند تا بتوانند پس از سال‌ها نتیجه‌ای در خور فوتبال خوزستان کسب کنند و تا به اینجا نیز موفق به انجام دادن این کار شدند.
 
استقلال خوزستان با کسب 37 امتیاز صدرنشین است  و هواداران این تیم امیدوارند تا شاگردان ویسی با ادامه همین روند بتوانند قهرمانی در لیگ را تجربه کنند.
 
استقلال تهران: تیم فوتبال استقلال با هدایت پرویز مظلومی با یک امتیاز کمتر نسبت به آبی‌های خوزستان در رده دوم جدول قرار دارد و دیدار این هفته خود نیز مقابل نفت تهران شکست خورد.
 
آبی‌ها که فصل گذشته با هدایت امیر قلعه‌نویی در رده پنجم جدول قرار گرفتند با جذب بازیکنان جوان و باتجربه درصدد بودند تا بتوانند قهرمانی در لیگ برتر را کسب کنند و هم‌اکنون با هدایت مظلومی و کسب 36 امتیاز در رده دوم جدول قرار دادند.
 
باید دید در جدال 2 آبی‌پوش تهرانی و خوزستانی کدام تیم می‌تواند قهرمانی در لیگ برتر را کسب کند اگر تیم‌های دیگر مانند پرسپولیس و ذوب‌‌آهن شگفتی‌ساز نشوند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار