کنگره‌های علمی زمینه اشتغال و ارتقای سطح دانش پزشکان را فراهم می‌کند

کنگره‌های علمی زمینه اشتغال و ارتقای سطح دانش پزشکان را ایجاد و همچنین علم این جوانان مستعد را به روز می‌کند.

دکتر پوردانش رییس کنگره جراحان فک و دهان و صورت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به کنگره فک و دهان اظهار داشت:این کنگره از امروز 28 بهمن ماه به مدت سه روز با حضور پزشکان داخلی و خارجی در سه همایش انجام می‌شود.

وی بیان کرد: هر ساله در جهت تبادل نظر مسائل علمی پزشکی و استفاده از توانمندی‌های پزشکی همکاران ما در خارج از کشور و ارتقای سطح علمی پزشکان جوان کنگره‌ای به وسیله انجمن برگزار می‌شود.

رئیس کنگره جراحان فک و صورت گفت: کنگره‌های علمی زمینه اشتغال و ارتقای سطح دانش پزشکان را ایجاد و همچنین علم این جوانان مستعد را به روز می‌کند.

رییس کنگره فک و دهان و صورت با بیان این که در این کنگره 12 پزشک از کشورهای خارجی شرکت دارند، افزود: دبیرخانه این کنگره تعداد 100 مقاله از پزشکان جوان و مستعد و همچنین 75 مقاله از محققان جوان ارسال شده است و در همایش 17 نفر از مقالات خود دفاع کرده و 3 نفر از بخش محققان جوان مقالات علمی خود را توضیح می‌دهند.

پوردانش ابراز داشت: در این کنگره دستاوردهای علمی جدید معرفی می‌شود و هدف اصلی این همایش برگزاری 32 کارگاه علمی و اجرای 9 عمل جراحی زنده به وسیله پزشکان متخصص ایرانی است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار