هواداران پرسپولیس که در جریان برنامه های اجرایی شده توسط شهرداری برای واگذاری ورزشگاه ها قرار گرفته اند، به دلیل بیان مطالب غیر واقع و حذف افتخارات پرسپولیس در کلیپ های تهیه شده، از اسپانسر باشگاه ناراحت هستند.

به خاطر برجسته کردن خود، افتخارات از قلم افتاد
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حاشیه های مراسمی که روز دوشنبه برگزار شد تا در جریان آن واگذاری دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا ( ع ) به پرسپولیس و استقلال رسمیت یابد، هنوز ادامه دارد.

یکی از مسائل حاشیه ساز در این مراسم کلیپ هایی بود که اسپانسر مشترک دو باشگاه در معرض سرخ و آبی ها تهیه کرده بود و در این میان هرچند استقلالی ها از کری شش تایی خشنود نبودند، اما ناراحتی اصلی برای هواداران پرسپولیس بود. آن ها روی دو موضوع حساس بودند. 

مورد اول به مطرح شدن دلیل بوجود آمدن نماد چهار در کلیپ استقلال مربوط می شد. در این کلیپ دلیل بوجود آمدن این نماد،  کسب چهار پیروزی پیاپی استقلال در دربی ها عنوان شد و پرسپولیسی ها می گویند، این مطلب در حالی مطرح شده است که استقلالی ها پس از سه پیروزی در دربی که در چارچوب جام ولایت انجام شد به تساوی در وقت قانونی و شکست ضربات پنالتی است پیدا کرده اند و به این ترتیب آنچه مطرح شده تعریف واقعیت است.

و اما مورد دیگری که مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار دارد از قلم افتادن بخشی از افتخارات این باشگاه در دهه 80 بود که گویا دلخوری بعضی از میهمانان حاضر در مراسم را هم در پی داشت.

موضوع از این قرار است که در بخشی از این فیلم پس از اشاره به قهرمانی سرخ پوشان در اولین دوره لیگ برتر عنوان می شود که پس از آن باشگاه دچار مشکلات عدیده ای شد که ثمره آن دور شدن تیم از افتخارات بود و حالا این تیم به لطف اسپانسر جدیدش در حال بازگشت به آرامش و موفقیت است.

هواداران پرسپولیس می گویند اسپانسر باشگاه برای بزرگنمایی کار خود و القای اهمیت نقش خود و ترتیب آن ها برای عضویت در سامانه اعلام شده، اتفاقات مهمی چون قهرمانی سال 87 را به عنوان یکی از ماندگارترین و شاخص ترین قهرمانی های رقم خورده در تاریخ لیگ سراسری در پی یکی از حماسی ترین بازی های تاریخ این باشگاه را جا انداختند. در این فیلم در حالی دوران پس از قهرمانی سال 80 بحرانی و مایوس کننده اعلام شد که جدا از این قهرمانی، دو قهرمانی هم در جام حذفی رقم خورد و توقع داشتند در دربی سه گل ده نفره در ده دقیقه  به عنوان یکی از بازی های خاص اشاره شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار