فردا جدال آهنین ذوب آهن و فولاد در فولادشهر برگزار می شود.

http://www.imna.ir/images/pixel.gifبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،، به فاصله پنج روز مانده به رویارویی با لخویا در دوحه، ذوب‌آهن در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان فولاد است.

نماینده دو فصل گذشته فوتبال ایران که در سال منتهی به جام جهانی تنها تیم ایرانی بود که موفق به صعود از گروه خود شد یکی از تیم‌های به نسبت باسابقه ایران در آسیا محسوب می‌شود.

در لیگ گذشته هم فولاد در رقابت تنگاتنگ با ذوب‌آهن موفق به کسب سهمیه آسیایی نشد تا نوار حضور این تیم در لیگ قهرمانان پس از دو فصل پیاپی بریده شود و تیم اصفهانی نیز پس از چند سال دوباره به آسیا بازگردد.

حال رویارویی با حریفی که فصل پیش یکی از رقبای اصلی ذوب‌آهن در راه کسب سهمیه آسیایی بود خود به منزله یک مسابقه تدارکاتی برای هرچه آماده‌تر شدن تیم اصفهانی در لیگ قهرمانان است.
فولاد که فصل گذشته تنها برحسب تفاضل گل پشت سر ذوب‌آهن پنجم شد و فرصت حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان را به شکلی میلی‌متری از دست داد در فصل جاری نشانی از تیم آماده دو فصل قبل از آن ندارد و در این فاصله از یک تیم مدعی بالانشین به کاندیدای قعرنشین سقوط تغییر وضعیت داده است.
دیدار رفت فولاد و ذوب‌آهن در ورزشگاه غدیر اهواز مسابقه به نسبت یک طرفه‌ای از آب در آمد که با برد قاطع سه بر صفر تیم اصفهانی به پایان رسید.

هرچند اکنون حال و روز فولاد نسبت به رویارویی پنج ماه پیش دو تیم اندکی بهبود یافته اما وضعیت نماینده اهواز پس از شکست هفته پیش مقابل پرسپولیس دوباره به خط قرمز نزدیک شد.

با این حال اگر در دیدار رفت فولاد قعرنشین به مصاف ذوب‌آهن رفت امروز به عنوان تیم سیزدهم جدول رو در روی تیم اصفهانی قرار می‌گیرد.

البته برای فولادی که تنها یک امتیاز با فانوس به دستان جدول فاصله دارد 10 هفته مانده به پایان لیگ خطر سقوط به دسته پایین‌تر کماکان به قوت خود باقی است.
شاگردان دراگان اسکوچیچ برای هرچه کمرنگ‌تر کردن خطر سقوط تلاش خواهند کرد تا با امتیاز از نصف جهان برگردند و این همان اتفاقی است که به مذاق سبزپوشان اصفهانی خوش نمی‌آید.

آنها که هفته گذشته رتبه سومی خود را به پرسپولیس هدیه دادند اکنون نه تنها در پی پس گرفتن جایگاه قبلی خود هستند در تلاش‌اند تا فاصله خود را با صدر جدول کم کنند.

هرچند صدرنشینی در پایان رقابت‌های این هفته برای شاگردان یحیی گل‌محمدی ممکن نیست اما آنها روی کاغذ این شانس را دارند تا علاوه بر پرسپولیس از استقلال هم در جدول گذشته و به یک قدمی صدر برسند.



انتهای پیام/

برچسب ها: فولاد ، فوتبال ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.