فرمانده انتظامي استان گفت :قاچاقچیانی که قصد انتقال 129 کیلو مواد مخدر به استان را داشتند در چهار محال بختیاری دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عليرضا مظاهري افزود : در پي گزارش رسيده از پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مانه و سملقان مبني بر حمل مقدار قابل توجهي مواد مخدر توسط دو دستگاه خودروي تيزرو از استان هاي جنوبي به استان و گلستان، بلافاصله مراتب در دستورکار اداره عمليات ويژه اين پليس قرار گرفت.

وي گفت: پس از يکسري اقدامات فني و اطلاعاتي، خودروهاي قاچاقچيان با همکاري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه هر دو خودرو در محور "لردگان – بروجن" متوقف شدند.

مظاهری افزود : در بازرسي از خودروي کيا اسپورتج مقدار 69 کيلو و 500 گرم ترياک و از خودروي ليفان نيز مقدار 59 کيلو و 500 گرم ترياک که در مجموع 129 کيلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار مظاهري خاطرنشان کرد: در اين رابطه چهار متهم دستگير و به همراه مواد مکشوفه براي سير مراحل قانوني به پليس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري دلالت و پس از تشکيل پرونده قضايي روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.