رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان از افتتاح 3 مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده در شهرستان های شاوور، بهبهان و مسجدسلیمان توسط انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان خبر داد.

3 مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده در خوزستان افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرزانه عیدی وندی بیان کرد: در دهه ی فجر انقلاب اسلامی با همکاری و مساعدت اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان مراسم بازگشایی و افتتاح 3 مرکز مشاوره راهنمایی و مشاوره ی خانواده جدید تحت نظارت انجمن اولیا و مربیان در شهرستان های شاوور، بهبهان و مسجدسلیمان افتتاح گردید.

وی تصریح کرد: این مراکز با حضور مشاوران و مدرسان فعال به ارائه ی خدمات مشاوره تربیتی، تحصیلی، اخلاقی، خانوادگی و... کلاس های آموزش خانواده و راهنمایی و ارشاد والدین در خصوص مسائل تربیتی و اجتماعی برگزار می نماید.

عیدی وندی اظهار داشت: در سال جاری 9 مرکز فعال و نیمه فعال راهنمایی و مشاوره ی خانواده به 18 مرکز فعال در شهرستان های بندر امام خمینی، بندر ماهشهر، آبادان، بهبهان، هندیجان، شوشتر، امیدیه، حمیدیه، خرمشهر، مسجدسلیمان، دشت آزادگان، ارتقا یافته که تا نیمه ی اول اسفند ماه شاهد بازگشایی و شروع به کار این مراکز خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.