مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 80 نفر از مددجویان این نهاد به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمشید هاشمی‌فرد در این خصوص گفت: 40 نفر از این افراد از شهرستان گتوند و 40 نفر دیگر از شهرستان شوش هستند که برای زیارت حرم امام رضا (ع) اعزام می‌شوند و به‌ مدت 4 روز در مشهد مقدس استقرار یافته و از برنامه‌های پیش‌بینی شده بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: 60 درصد از هزینه اعزام این مددجویان با همکاری و حمایت افراد خیر و 40 درصد آن از هزینه‌های کمیته امداد تامین شده است.

هاشمی فرد زیارت حرم امام رضا (ع) را یکی از کارها و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان خوزستان برای افراد تحت پوشش عنوان کرد و اظهار داشت: با هدف تقویت روحیات و معنویات افراد تحت پوششی که تا الان به این سفرهای زیارتی نرفته‌اند، کمیته امداد استان در زمان و مرحله‌های گوناگون، افراد دارای شرایط را به این سفرهای زیارتی اعزام خواهد کرد.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: اعزام افراد تحت حمایت به زیارت مشهد مقدس در قالب حج فقرا انجام می‌شود و از افراد خیر درخواست داریم تا با همکاری خیرخواهانه در این طرح، این نهاد را برای برگزاری اردوهای زیارتی برای افرادی که تا به حال نتوانسته‌اند به سفرهای زیارتی مشرف شوند حمایت نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.