رییس پارک علم و فناوری سمنان از ساخت پرینتر سه بعدی با قابلیت بازاریابی و بهینه‌سازی توسط این پارک خبر داد.

سید محمد اسماعیل جلالی رییس پارک علم و فناوری سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ساخت پرینتر سه بعدی در پارک علم و فناوری قطعی شده است و مراحل اجرا را می‌گذراند. کاربرد این پرینتر در صنایع پزشکی، ساخت مدل مرجع برای انواع روش‌های ریخته‌گری، بهینه‌سازی و بازاریابی است و با توجه به زمان کوتاه نمونه‌سازی در این پرینتر کارخانه‌ها و کارگاه‌های ریخته‌گری سنتی برای ساخت قالب اولیه از این پرینتر استفاده می‌کنند.

وی افزود: این پرینتر قابلیت کار با بلوتوث و وای فای را دارد و مجهز به حافظه 256 مگابایتی است تا در صورت قطع برق اختلالی در کار پرینتر ایجاد نشود و پس از اتصال مجدد برق ادامه طرح پرینتر گرفته می‌شود.

جلالی بیان کرد: پیش از این یک شرکت دانش‌بنیان دیگر با محصول پرینتر سه بعدی سریع به "روش اف دی ام" مقام دوم اولین جشنواره بزرگ فناوری استان سمنان در پارک علم و فناوری استان در بخش فناوران مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد را کسب کرده بود.

رییس پارک علم و فناوری سمنان تصریح کرد: تاکنون این دستگاه در ابعاد 12*18*18 و 25*40*40 سانتی متر ساخته و به خریداران واگذار شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار