دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تربت جام معرفی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ معاونت قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در این مراسم گفت : دادستان در هرشهرستان نظارت بر امور امنیتی و اجرای صحیح قانون را دارد،و اگر درحق فردی ظلم شود دادستان وظیفه دارد احقاق حق بکند

حجت الاسلام فروتنی افزود : امنیت هرشهرستان از حیث نظام قضایی به دادستان بر می گردد که از حقوق احاد جامعه دفاع کند.

وی گفت : دادسرا و دادستانی تعطیل بردارنیست و در تمام شبانه روز باید حضور داشته باشد و در تربت جام از حیث امنیتی هیچ مشکلی ندارد و امن میباشد.

معاونت قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خطاب به دادستان جدید عمومی و انقلاب تصریح کرد : دادستان جدید فردی مدیر هستند و از وی می خواهم با اراذل و اوباش ، مواد فروشان و کسانی که بخواهند احساس امنیت را از مردم بگیرند قاطعانه و محکم برخورد کنند.

حجت الاسلام فروتنی با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفند گفت : همگان در یک مرحله امتحان و آزمایش بزرگ دیگری قرار دارد که باید با دقت وظرافت حضورحداکثری مردم و با انتخاب افراد اصلح درخور شان نظام اسلامی برگزار گردد.

وی خاطر نشان کرد : تا کنون در سطح استان تخلف انتخابات نداشتیم یا کم داشتیم.

در پایان این مراسم قنبری راد به عنوان دادستان عمومی وانقلاب تربت جام معرفی و ازخدمات آقایان رحمانی و دشتی فدکی تشکر و قدردانی به عمل آمد.

معاونت قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی همچنین رئیس دادگستری تربت جام با حفظ سمت بعنوان ریاست دادگاه انقلاب تربت جام معرفی کرد.

//انتهای پیام

برچسب ها: دادستان ، عمومی ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.