هفدهیمن همایش کتاب سال حوزه پنج شنبه 29 بهمن ماه هم زمان با بررسی علمی و محتوایی آثار ارسالی برگزارخواهدشد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سید علی عماد معاون پژوهش حوزه های علمیه گفت:911 عنوان اثر به این همایش ارسال شده است،اکه از مجموع این آثار 838 اثر در قالب کتاب و 73 اثر نیز پایان نامه هستند که نسبت به دوره گذشته افزایش قابل قبولی داشته داشته است؛ 788 اثر مربوط به آقایان و 33 اثر نیر مربوط به بانوان است.

رییس شورای علمی همایش کتاب سال حوزه خاطرنشان کرد: 796 اثر ارسالی به زبان فارسی و 102 اثر به زبان عربی و 13 اثر نیز به زبان های دیگر هستند؛ 817 اثر را افراد دارای ملیت ایرانی و 96 اثر را مهاجران یا حوزه های علمیه خارج از کشور به این همایش ارسال کرده اند.

وی در زمینه آثار برگزیده هفدهیمن همایش کتاب سال حوزه بیان داشت: از مجموع آثار ارسالی به این همایش 39 اثر کاندیدای آثار برگزیده شدند که از میان آنها 13 اثر به عنوان اثر برتر، 8 اثر به عنوان اثر شایسته تقدیر و 18 اثر نیز به عنوان اثر تحسین شده انتخاب شدند.

معاون پژوهش حوزه های علمیه سراسر کشور درپایان گفت: در این دوره از همایش هم زمان با بررسی علمی و محتوایی آثار ارسالی، تحلیل، ارزیابی و وضعیت تولید کتاب در رشته های مختلف دانش انجام گرفته است که در روز همایش یک گزارش سه صفحه ای در زمینه نقاط ضعف، قوت و پیشنهادات مربوط به آنها منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قم ، برگزاری ، همایش کتاب ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار