روابط عمومی همایش کتاب سال حوزه گفت : حوزوی بودن نویسنده و پایان نامه های سطح چهار که امسال دفاع شده از جمله شرایط شرکت در همایش کتاب سال حوزه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اندیشمندان و فرهیختگان صاحب اثر حوزه‌های علمیه، با ارسال کتاب‌ و پایان‌نامه‌های سطح چهار می‌توانند در همایش شرکت کنند.

بر اساس این گزارش؛ حوزوی بودن پديدآورندگان آثار، کتاب‌هایی که چاپ اول آنها در سال1393شمسی یا1435قمری یا 2014میلادی باشد و پایان‌نامه‌های سطح 4 که در سال 1393دفاع شده باشد.(ارائه تصویرگواهي دفاع پايان‌نامه به همراه اثر، ضروري است) از جمله شرایط شرکت در این همایش است.

بنابراین گزارش، صاحبان اثر باید با  تکمیل فرم مربوطه (به صورت اینترنتی یا مراجعه به دبیرخانه همایش) و 2 نسخه از اثر همراه با فرم تکمیل شده ثبت اثر، به دبیرخانه همایش ارسال کنند. ارائه نسخه اصلی اثر، برای کتاب‌های ترجمه شده ضروری است و مهلت ارسال آثار، پایان‌ خردادماه 1394 اعلام شده و تمدید نیز نخواهد شد.

گفتنی است، علاقه مندان و صاحبان آثار برای ارتباط بیشتر با دبيرخانه همايش می توانند با شماره تلفن: 32914558- 025تماس بگیرند و یا به نشانی اینترنتی: www.ketabeHowzeh.irمراجعه و یا پیامک به سامانه پیام کوتاه: 100007020ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار